Gå til innhold

jeg skal være utro i kveld:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff...gruer og gleder meg....fatter ikke hvorfor jeg gjer dette..og jeg kan ikke vente lenger ..vil så gjerne møte han snarest...

rare følelser..skal ikke ha s....x:)

men bare...snakking..og kanskej litt annet blir det...det er vel å være utro?

mannen min vet nu ikke om det..så det er vel...noe ulovlighet idet:)

uff og uff...hadde bare lyst til å dele det med dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du virker jo som en sympatisk og god jente! Hvis du ikke skal ha sex, men likevel mener du skal være utro, må det jo ligge mer bak det. Tenk å planlegge det! ja, nå fant jeg enda en her inne å se opp til!

Skrevet

Det skal jeg også!

I kveld har jeg tenkt å være utro mot Stratosen og kjøpe meg en melkesjokolade!

Skrevet

Jeg håper dette innlegget kun er ment for å provosere folk, for det klarer du garantert! Lykke til!

Skrevet

ville bare fortelle det..til ukjente....

man tar kloke og mindre kloke valg i livet..dette er jo...et uklokt valg...men den kommer fra hjerte...som man ikke kan si nei til...,

Skrevet

Syns du burde skamme deg jeg, sitte her og være stolt av at du går bak ryggen på mannen din!

What goes around comes around..

Skrevet

det er ikke noe eg er stolt over,ikke det hele tatt,det kan heller ikke rasjonaliseres, forklares at det må jeg gjøre fordi bla....bla...

tror en sånn handling er meget impulsstyrt.....

Skrevet

Fader ikke mye impuls når du sitter her og planlegger at du skal treffe han ikveld!!! Nei FY... håper mannen din finner ut av dette og kaster deg på hue og ræva ut! Han fortjener bedre!

Skrevet

Støtter deg jeg, trenger litt spenning i hverdagen. Har vært der selv. Det han ikke vet har han ikke vondt av;-)

Skrevet

Håper elendigheten kommer og biter deg i ræva:-D

Men jeg tror deg ikke.

Skrevet

Jeg vet ikke kansje du bare vil ha litt oppmerksomhet ,og detta har du bare dikta opp ? vet ikke jeg .

Men jeg bare spør er du glad i mannen din ?

Er han en møkka mann mot deg?

Skrevet

Tror ikke dette er noe som er diktet opp for å få oppmerksomhet eller for å provosere. Bare så dere vet det "damer" om dere vil tro det eller ikke så er dette veldig vanlig. Både blandt kvinner og menn.

Skrevet

ja,ja.... lykke til med deg og livet ditt:))

Skrevet

Huff da er det bedre å si det som det er,og bare flytte i mine øyne er du ei H---

Slem er du eier du ikke samvittighet eller?

men før eller siden får du tilbake med samme mynt

Skrevet

PS husk kondom,så ikke stakkars mann din får noe dritt.

Gleder deg til å være utro,er det mulig?

I mine øyne er du ei hore,eller ludder er det vel horer er vel dem som tar betalt eller?

Skrevet

Fint for deg, og synd for mannen din som har ei sånn ei som deg.

klining er utroskap for meg. Bare snakking er ikke utroskap. Men kanskje mere et svik visst du gjør det bak hans rygg.

Men blir det litt annet enn prat, så kan det fort bli s..x også.

Men vet ikke helt om jeg skal tru på innleget dit. For hvem har så lite samvittighet at de skriver sånne innlegg her og det er sant? Skryter av at man skal være utro, I min hjerne så greier jeg ikke å forstå det.

Skrevet

både mann og eventuelle barn er skikkelig uheldig som har deg i livet sitt!! voks opp! håper du blir tatt en dag!

Skrevet

kanskje det ikke er snakk om at HI søker oppmerksomhet her inne,men at hun ikke får nok av mannen sin og dermed trenger å være litt "utro"...jeg har gjort det selv og forstår absolutt at behovet for noe mer ofte kan dukke opp i et forhold,uten at dette trenger å bety at man har noe mindre følelser eller respekt for sin kjære...

hvis man ikke skulle vært sammen med den man nå har endt opp med om man har følelser for en annen,skulle jeg aldri blitt sammen med den mannen som er min kjæreste,samboer og far til mitt nydelige barn...jeg har nemlig (og kommer alltid til å ha) følelser for en annen mann,noe jeg har hatt siden lenge før jeg traff min nåværende...hvorfor er jeg da ikke sammen med den andre mannen sier dere...vel,det er så mange omstendigheter rundt hele vårt forhold som gjør at det bare ville vært merkelig om vi ble sammen...men jeg kommer alltid til å ha spesielle følelser for han og om jeg får muligheten så nøler jeg ikke om han spør om jeg vil "finne på noe" en kveld...

så kall meg gjerne hore og ludder og det som verre er,men jeg bryr meg ikke for jeg klarer ikke å styre følelsene mine...

Skrevet

Kjør på og kos deg! Livet er for kort til å ikke nytes:) Men husk at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden:)

Skrevet

Kjenner meg godt igjen i det anonym 14:17 sier...

Og til de fleste andre av dere; slutt og vær så skinnhellige!!!!!!! Det er mange forskjellige grunner som ligger bak avgjørelser, riktige eller gale avgjørelser. Alle er vi mennesker og ALLE gjør vi feil i livet. Svært få er så skinnhellig som mange her inne gir uttrykk for å være!!!

Skrevet

hehe...anonym 14.17 her...

jeg ba jo ikke direkte om å bli kalt det,men ville bare påpeke at det ikke bryr meg...jeg vet selv hva jeg er,så hva dere andre måtte mene og synes driter jeg rett og slett i...

også må jeg jo si meg enig med anon som er enig med meg over her... :)

det er visst ikke alle som forstår hva vi såkalt utroe går igjennom,det er en evig kamp inni meg...å ha så sterke følelser for en man aldri kan få 100% er utrolig vondt,jeg har grått meg i søvn mange ganger pga dette...

det er stor forskjell på utroskap også...jeg respekterer feks ikke de som er utro ved en one night stand i fylla på byen liksom,bare for sex...men når det er en dypere mening og følelse bak det,da har jeg forståelse...

så dere bør vise litt mer medfølelse for oss som tar dette ganske tungt og sliter med det...også bør dere prise dere lykkelig om dere er så heldig at dere er blandt de yderst få som han funnet den ENESTE mannen i deres liv og har et supert forhold både fysisk og psykisk...skulle ønske jeg også hadde det,men sånn er det nå engang ikke... :(

Skrevet

Jeg som kalte deg anonym 14:17... Fremdeles helt enig med det du skriver :-) Grått meg i seng mang en gang og øsnket at ting var anderledes. Men det er de ikke og da prøver jeg å gjøre det beste ut av situasjonen ;.) Har det jo egentlig bra, men vanskelig å ha så sinnsykt sterke følelser for en annen... Veldig vondt innimellom.... Selv om det nå har gått et par år siden sist vi var sammen, så er savnet innimellom så sterk at det river inni meg.

Skrevet

Er det ikke på tide å gjøre det slutt. for han er jo tydeligvis ikke drømme mannen din;) jeg skjønner det at dere drømmer om andre å at det klør, men hva er vitsen med å ha kjæreste. hvis dere ikke kan holde dere til det, som er hele vitsen med å være kjærester.

Skrevet

personlig syns jeg det må være bedre å være utro ved ett one-noght stand enn noe som går på følelser.. Jeg vet iallefall att jeg ville syns det hadde vært mye kjipere om sambo hadde hatt ett "forhold" bak ryggen min, enn om han hadde driti seg ut etter fylla en gang.. Sex handler jo ikke om følelser, ikke bestandig iallefall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...