Gå til innhold

Har Gøril Mauseth divanykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser nå at hun forlot et opptak med "senkveld" i protest mot at Torsdagsklubben hadde vist en 10 sek klipp av nakenscenen i "brent av frost". I følge nettavisene er det ikke usannsynlig at hun vil gå til sak mot tv2 også...

Synes derer at reaksjonene hennes er saklige eller mener dere at både nrk og tv2 har brukt sitatretten på korrekt måte?..Synes denne saken blir rarere og rarere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns hele saken er teit! HAr ikke fulgt med noe særlig, men jeg mener at når man er skuspiller og spiller inn en sånn scene...hva kan man forvente? Hvis hun var så imot dette, hvorfor takket hun ja til en rolle som innebar sex i en haug med fisk da?

Skrevet

Jupp, rarere og rarere, du sa det...

Syns det er helt utrolig å spille inn en film med den hensikt å gjøre den kjent, for samtidig å ha en klausul om at scener ikke skal vises. Hva om filmen hadde tatt en oscar? "takk, men dere får ikke se den"...

Skrevet

Saken er at i kontrakten er det en klausul som sier at det ikke skal tas ut av sin naturlige sammenheng...noe hun mente at nrk gjorde. Og nrk på sin side mener at de har opptrådt korrekt og brukt sitatretten..

Skrevet

I norsk teater og filmbransje er hun regnet for å være en med diva nykker. Forstår reaksjonen på en måte, men jeg hadde kanskje roet situasjonen og heller forsøkt å få jobb i Norge. Lenge siden hun har gjort noe.

Skrevet

Hun fikk jo en Amanda for den. Men de fikk ikke vise nakenscenen da heller....Scenen kan vises, men da i en naturlig sammenheng. Tv2 har vist filmen 2 ganger.

Skrevet

Hadde hun ikke sagt noe da nrk viste det klippet, så hadde det vært stille rundt saken nå. Hun hauser det opp alt for mye. Kan vi gjette på at hun egentlig er litt pr-kåt tro??? Nå kommer jo 'alle' til å prøve å få sett denne scenen, hadde hun bare ignorert nrk i utgangspunktet så hadde det blitt forbigått i stillhet tipper jeg..

Skrevet

I know. Men jeg mener nrk viste den i sammenheng, selv om de ikke viste hele filmen rundt.

Uansett så syns jeg at om hun ikke ville vise seg naken i en haug fisk kunne hun latt være i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...