lystige lerke Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Noen som har den? Lurer på hvor store barn det er oppskrifter til der? Og er ting rimelig godt forklart, for oss som ikke er strikkefantomer og aldri kommer til å bli det?
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Veit ikke hvor store oppskriftene er.. Skal ut å kjøpe boka en dag nå.. Men spurte her inne om de var greie å strikke for nybegynnere og det skal de visst være...
mayaya Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg har den, men har lånt den bort.. Er til større unger inni der også ja, men jeg har jo mest sett på de til småbarn da... Hehe... Enkle er de iallefall - jeg er IKKE noe strikkefantom :-p
Gjest Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 De har oppskrifter til større barn - og også noe til voksen i den.
lystige lerke Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 Til voksne også? He-he... Tror aldri den dag opprinner at jeg strikker et plagg større enn til et barnehagebarn... Tålmodighet er mangelvare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå