Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 http://www.personligesmykker.com/product57939_129074.aspx Liker denne ringen veldig godt... Må si at gubben min er ikke av den store smykketypen, men ringen er så enkel og fin så jeg tror (og håper) han vil like den... Kjøpe en til meg og en til han til jul:)
annki83 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 skal det stå hans navn eller ditt?? hadde nok ikke vært noe for min kjære. tror desverre han ret å slett hadde syntes det ble litt teit
Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Kan godt se for meg menn bruke den typen ring, ja. Min kjære bruker ikke ringer (annet enn gifteringen), så for ham hadde det ikke passet.
Gjest -<<- Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Nei. Eller, ringen kunne hun nok greit hatt, men enhver navne-inskripsjon ville vært så vulgært at det utgikk.
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Nei, han hadde nok ikke brukt en slik ring. Kikket på endel ringer med inngravering på utsiden da vi skulla kjøpe forlovelsesringer, og endte opp med noen som har gravering på kanten, ikke på utsiden, om du skjønner. Ringene er kantete, så de er flate på alle sider. Synes den ringen du viste ble for mye, men hver sin smak =)
cherry coke Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Signerer Pila..Synes ringen (med gravering) var urharry...
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2008 Tenkte å ha graveringa inni da hvis det er mulig... Vi er verken forlova eller gift (kommer ikke til å skje heller tror jeg), men har lyst å kjøpe en ring eller noe til han og en til meg, bare som ett symbol liksom... Har dere tips (link) til fine enkle ringer?? Kanskje en med en diamant til meg og en enkel en til han??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå