♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 er brått bare 9 dager igjen til jeg er i 3.tri!!!! jøss tiden raser jo i full fart!! har jo "akkurat" blitt gravid jo.... *lettere panikk nå* føler meg ikke klar for fødsel helt enda!!!! også er det bare 96 dager igjen...
Leonella777 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Ta det heeelt med ro!! Jeg følte meg slettes ikke klar for fødsel jeg heller, da jeg var der. Er i uke 38 + 5 nå, og er kjempeklar!! Ble ikke klar før sånn ca i begynnelsen av 8. mnd. Helt normalt! Skal love deg du blir klar på slutten
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Tror du kan være veldig glad for at du ikke er klar for å føde enda, for da hadde resten av tiden gått veeeeldig sakte:) Jeg synes tiden på 3.trimester har gått ganske fort - men er ikke såå mange ukene siden jeg ble ordentlig "klar" til å føde... Men tro meg - du kommer til å bli klar etterhvert:) Frem til uke 34, 35 følte jeg meg ikke heeelt hjemme her inne - synes det bare var snakk om ting som ikke angikk meg enda - så hang litt inne på 2.trimester også... Lykke til fremover - og nyt tiden:) Lengter faktisk tilbake til den tiden da jeg synes det var kjempefint å gå gravid... nå vil jeg bare ha babyen UT:)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 jeg nyter tiden som gravid nå, ikke for liten, og ikke for stor, og har god kontakt med bebbisen vil ha det sånn her lenge!!! men grunnen til at jeg gruer meg til å nærme meg slutten: jeg hadde premature rier i uke 28 med førstemann, de ble stoppet, gikk med vonde VOOONDE maserier i 7uker uten stans, før morkaka løsnet og det var kullt kaos og hastesnitt.. så hele tredje tri med forrige mann var bare forfærelig fælt vil så gjerne få en god tid denne gangen! nyte og vokse uten å ha store smerter hele tiden. maseriene var såpass tette og vonde at jeg måtte stoppe og snakke hver gang en ri kom. og det var uten stans i 7UKER!!!!!!!! men, ingen fødsel er lik, så håper så inderlig at jeg får det rolig fram til uke 40 ca, og at jeg får en normal fødsel følte jeg ble snytt for det sist. med hastesnitt i uke 35 og en blå stille unge som ble rivi ut av magen og vakk var han. 12 timer tok det før jeg fikk sett han det er LENGE!!! to døgn gikk det før jeg fikk holde min egen baby for første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå