gullfisken83 Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Har hatt vondt i korsrygg og mage i natt. Når jeg stod opp for å gå på do for ca 30min siden var det litt slim på papiret og en mikroskopisk blodflekk(vare en antydning blod i blankt slim)... Syns ikke det var så mye til at man kan kalle det en propp da, men nok til at jeg reagerte. Kan deler av den gå? Har termin om 2 dager..
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 hei:-) høres ut som deler av den har gått ja! Men eg er ingen jordmor, bare sier fra egen erfaring! Min slimpropp så faktisk forskjellige ut fra begge mine svangerskap.. Førstemann gikk den i flere deler, og slimet var veldig tykt, lysebrunt/blankt uten blod.. Denne gangen kom hele greiene i et, en klump med tykt tykt brunaktigslim, uten blod. Med min mor når hun ventet min lillesøster kom hele på engang, og hun hadde kraftige blødninger! Eg har ikk blødd noen av gangene.. Eg tror det at når det er blod i den så indikerer det på at fødselen ikke er så langt unna.. Sånn teging-blødning!(eller hva det heter) Eg er 3 dager på overtid nå , og proppen gikk på termindato.. Under mitt første svangerskap gikk det 2 uker før sønnen min ble fødd fra slimproppen gikk.. Men det og er jo fra kvinne til kvinne.. Kanskje du kommer til å gå i fødsel i løpet av dagen:-) Vondt i korsrygg og mage høres ut som riene mine fra første gang.. Kontakt føde om du føler deg litt usikker! :-) MASSE LYKKE TIL:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå