Gå til innhold

Oi som tiden flyr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bare 9 dager igjen her inne på 2.tri jo!!!!!! synes ikke det er lenge siden jeg satt på første tri og telte dager til andre tri hohoh :) og nå er det snart tredje!! siste innspurt!!!! *lettere panikk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flyr?? Kan vi bytte tidsregning, for her syns jeg det går ulidelig seint. Jeg er lei av å ha mage og være dårlig i kroppen, og veldig klar for å bli 2barnsmamma NÅ! ;oD Slutten på februar er jo en e v i g h e t til!

Skrevet

12 dager til jeg er i 3.trimester!

syns også tiden går fort akkurat nå.

merker jo og at 2.trim forumet ikke er så interresant lengre, her står det mest om rutine UL, og når magen kommer osv...hehe.

Skrevet

ja jeg er lei 2.tri forumet :P rett og slett fordi jeg personlig ikke har noen utbytte av det lengere! men synes jo det er koselig og lese om dere andre for det :) og jeg svarer på spm om det er noe jeg føler jeg kan svare på hehe :)

men er oftere innom 3.tri nå enn før merker jeg!!!

Skrevet

jepp, merker at jeg svarer på litt flere spørsmål enn jeg stiller...hehe

kult å være en erfaren gravid =P ja ja, snart skal vi begynne å spørre om fødsler- ihvertfall meg, for å føde det har jeg ikke prøvd før....hehe!

Skrevet

har ikke født jeg heller! hehe.. ble akuttsnitt i uke 35 med førstemann :P så har aldri kjent disse "ordentlige" riene, sett slimproppen eller fostervann eller noe. eneste JEG har sett, er morkaka som kom ut i klumper på str med tennissballer!!!! *grusomt ekkelt og skremmende*

Skrevet

Hehe, jeg skal over på 3.tri på mandag. ENDELIG, sier jeg bare!!! Kunne godt å ha gjort som bjørnen, gått i hi for noen måneder. Kan ikke si jeg er lei av å være gravid, men tiden går ikke fort nok for meg. =)

Er ikke så mye på 2.tri jeg heller, sniker mest inne på 3.tri jeg også ja. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...