♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 jeg har bare 9 dager igjen her inne på 2.tri jo!!!!!! synes ikke det er lenge siden jeg satt på første tri og telte dager til andre tri hohoh og nå er det snart tredje!! siste innspurt!!!! *lettere panikk*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Flyr?? Kan vi bytte tidsregning, for her syns jeg det går ulidelig seint. Jeg er lei av å ha mage og være dårlig i kroppen, og veldig klar for å bli 2barnsmamma NÅ! ;oD Slutten på februar er jo en e v i g h e t til!
Maf og lillemann Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 12 dager til jeg er i 3.trimester! syns også tiden går fort akkurat nå. merker jo og at 2.trim forumet ikke er så interresant lengre, her står det mest om rutine UL, og når magen kommer osv...hehe.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 ja jeg er lei 2.tri forumet rett og slett fordi jeg personlig ikke har noen utbytte av det lengere! men synes jo det er koselig og lese om dere andre for det og jeg svarer på spm om det er noe jeg føler jeg kan svare på hehe men er oftere innom 3.tri nå enn før merker jeg!!!
Maf og lillemann Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 jepp, merker at jeg svarer på litt flere spørsmål enn jeg stiller...hehe kult å være en erfaren gravid =P ja ja, snart skal vi begynne å spørre om fødsler- ihvertfall meg, for å føde det har jeg ikke prøvd før....hehe!
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2008 har ikke født jeg heller! hehe.. ble akuttsnitt i uke 35 med førstemann så har aldri kjent disse "ordentlige" riene, sett slimproppen eller fostervann eller noe. eneste JEG har sett, er morkaka som kom ut i klumper på str med tennissballer!!!! *grusomt ekkelt og skremmende*
enda en Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Hehe, jeg skal over på 3.tri på mandag. ENDELIG, sier jeg bare!!! Kunne godt å ha gjort som bjørnen, gått i hi for noen måneder. Kan ikke si jeg er lei av å være gravid, men tiden går ikke fort nok for meg. =) Er ikke så mye på 2.tri jeg heller, sniker mest inne på 3.tri jeg også ja. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå