Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 I dag er det storm her, så jeg synes ikke at det er artig at han skal sove ute.Prøvde å legge han i senga, men gråt slik at han nesten ikke fikk puste. Gråt i 10min i senga, da måtte jeg bare ta han opp. Etterpå hikstet og hulket han i 1 time, for han syntes tydligvis at det var så grusomt å bli lagt i senga.Legger seg uten problem i senga på kvelden.Noen med gode råd?det er jo ikke altid vær til å sove ute............Han er 10 mnd i dag:).
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Begge mine har bare sovet ute, nesten i all slags vær. men er det for kaldt eller blåst, så tar jeg vognen inn på et rom, og setter opp vinduet. Selvfølgelig ikke med like mye klær som om de skulle sovet ute.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Har på seg alt for mye klær for å ligge inne. Om jeg så mye som rører borti han for å evt ta av pledd eller noe, våkner han.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Heng etter digert ullpledd rundt kalesjen, eller ta på regntrekk...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Nei, det går ikke her i gården. Da må jeg trille vogna igjennom kjøkkenet, det blir mye styr.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Ja, har tatt et ullpledd over åpningen på vogna. Men er jo redd for at hele vogna blåser på jordet her. Trur jeg må feste den fast med tau.he, he;)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Alternativer; vogna inne, mindre tøy på. Vogna ute, tjoret fast. Du er jo vanskelig også da, for ditten passer deg ikke og datter blir for mye styr. Er du så lite kreativ at du ikke klarer å finne en løsning på den vognsovingen, så kan du egentlig takke deg selv.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Er så enig så enig med Anonym 11:02
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 vis du legger han innpå eit rom med vinuet åpent. det har eg gjort med mi. hun har bare sovet i vogn fra hun var 2mnd gammel. er 14 mnd nå
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #11 Skrevet 21. november 2008 Tusen takk for j... dårlige råd. God helg!
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2008 #12 Skrevet 21. november 2008 Sånn er det med jenta mi også - på dagtid MÅ hun sove i vogna. Enten setter jeg vognen ute (under overbygg på terassen) med regntrekk på, eller inne i gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå