Gå til innhold

Dillemma... Gå ut eller ikke?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld er jeg og samboer invitert på bursdagsfest hos et vennepar, og senere skal vi på opninga av en ny uteplass her.. Bor i en liten bygd så de er faktisk ganske stort at de åpner noe nytt ;)

Men problemet er at jenta vår på 14mnd har hatt litt feber de siste dagene. Så jeg vet ikke om jeg skal dra fra henne... Hun er i fin form ellers. Vist vi drar, blir det til at min mor sitter hjemme hos oss og passer henne. Begge skal være edru, skal kjøre selv, slik at vi har mulighet til å dra hjem med en gang dersom det skulle bli noe.. (3min å kjøre). Jeg har utrolig lyst å dra en tur ut.. Men på en annen måte føler jeg meg som en dårlig mor dersom jeg gjør det....

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå ut. Hun er ikke dødssyk akkurat. Du trenger ikke å ha litt dårlig samvittighet engang.

Skrevet

Hadde dradd ut en tur jeg...

Min datter var på ferie hos mormor og morfar og fikk vannkopper, hehe. Hun og de klarte seg fint. Mine foreldre har jo tross alt oppdradd meg med alle slags rare barnesykdommer.

Så jeg vil nok tro din mor vil klare seg fint.

Skrevet

Jeg ville ikke dratt ut, men nå har jeg ingen jeg kan levere en syk unge til heller da. Jenta mi er 18 mnd og ingen besteforeldre har noengang tilbudt seg å passe henne, så da hadde jeg ihvertfall ikke levert henne fra meg syk...

Skrevet

Når det bare er snakk om 3 min så hadde jeg dratt ut. Min eldste elsker sin mormor og jeg tror faktisk hun hadde syntes det var bedre at mormor var der for å passe på henne en meg og faren!:P Men min yngste vil helst ha meg, men liker også mormor, og når det kun er snakk om 3 min så hadde jeg greid å dra ut selv om hun var syk.

Skrevet

Ser ikke noe problem i det. Skal du være edru og mammaen din være hos dere er det vel greit. Så lenge mammaen din synes det er greit så.

Skrevet

Gå ut og kos deg!!!! Du er rett i nærheten, og du kan ringe hjem og sjekke om du bli bekymret. Du er i allefall ingen dårlig mor om du drar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...