Gå til innhold

følsom

Snikskytteren er storebror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter da her jeg.. begynner å føle meg litt små kvalm, men brått kom det som kastet over meg masse følelser. fikk så lyst til å gråte.... nesten så jeg prøver å finne en grunn til å gråte... :-/ Huff.... skikkelig ekkelt følelse det der...

fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

satt og leste debatten om å fortelle det på julaften og brast i gråt! hvorfor? ingen aning! her om dagen så slo samboern min av tv'n, vi satt og så på friends og jeg gråt i strie strømmer... ja ja.. ganske irrasjonelt, men er vel ikke den verste symptomet å ha..;) tji hi

Skrevet

haha, ja, min samboer snakket til meg i søvne i går tidlig. Eneste han sa var : "hysj!" og jeg griiina i strie strømmer.. Sitter faktisk her å gråter litt nå også. Ser på dr.phil på tv3, og det er faktisk ganske rørende!

Skrevet

Jeg griner for ALT. På jobb her om dagen, så jeg en litt eldre mann som gikk alene - syntes det så så trist ut. Da jeg så kona komme etter, rant det en liten tåre..

Driver forresten og "piner" meg gjennom Jordmødrene på NRK for sikkert 10 gang. Aldri grenet SÅ mye som nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...