Stratos med 3 barn Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Det var ingen personskader og nesten ikke bulk i han andres bil, men vår er visstnok ganske stygg i fronten. Derfor: ENDELIG! Nå har jeg kjefta på han i snart 8 år for den kjøringa hans! I 8 år har jeg spådd at dette kom til å skje og nå endelig så skjedde det. Han var flau når han ringte ja! Så, da kan dere andre kjøre trygt på veien for min mann i hvertfall, for nå har han vel forhåpentligvis lært! Ps: Han kjører ikke SÅ stygt altså. Har bare en tendens til å ligge veldig, veldig nært andre biler og tilpasse farten dårlig etter forholdene synes jeg. Måtte bare si det! Jaggu fikk jeg rett!
Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Uff, han måtte lære på den harde måten ja:o/ Men hva gjør dere uten bil (eller med en mindre)? Må den kondemneres?
Stratos med 3 barn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Sant? Typisk mannfolk... Aner ikke jeg. Hans bil, hans problem... Bare glad det gikk bra jeg, så får vi se hva som skjer med bilen utover dagen/kveldinga tenker jeg.
Dotten Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 He, he. Det var dagens smikk på fingrene ja Men bra alt gikk bra sånn menneskelig da!!
Anne-B. Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Det der er faen meg skummelt. Jeg øvelseskjørte i sommer, og da lå den en svær trailer oppi ræva på meg, i 80. Hadde jeg måttet bremse, så hadde både ungene og vi vært mos. Bra det ikke ble noen skade. Håper han har lært.
Gjest Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Hehe, bare vent til han stikker av med din bil og kræsjer den;-) Mannen min hadde ikke turd å ringe meg om han hadde kjørt i ræven på noen, den forsikringen står i mitt navn. Men hans navn står på min bil (han fikk billigst forskring på min, og jeg på hans, derfor gjorde vi det slik), så jeg kjører pent selv for å unngå stygg hånlatter, hehe.
Stratos med 3 barn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. november 2008 DA hisser jeg meg opp, alternativt tar hevn Dytter den ny fiksa bilen hans ned skrenten her eller noe Mohahaha
Gjest Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Haha, synes jeg ser deg, vill i blikket, håret stritter, fråden står rundt munnen på deg mens du kakler av fryd og dytter, dytter, dytter bilen så den forsvinner nedfor et stup. Mannen står et stykke bak deg, har en unge i hver hånd og roper; "Men jeg mente det ikke! Jeg har lært nå! Jeg er så lei meg. værsåsnill å ikke gjør det, pus!" Hehehe
Stratos med 3 barn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 21. november 2008 Hahaha! Skulle likt å høre han kalle meg pus jeg altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå