Nattinatta Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 finnes det noen smarte løsninger når grøt eller annet måltid må gis utenfor hjemmets fire dører? Tenker da på evnt "fiffige" løsninger der det meste er samlet på ett sted! Mener jeg har sett et innlegg om dette for en stund tilbake. Og om det finnes; hvor kjøpes det? Kanskje noen nettsider??!?
giggsi Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 De selger ferdig grøt i porsjon pakninger. Jeg tar med grøtpulver,termos med varmt vann og flaske med kaldt vann og blander på stedet.
Nattinatta Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Ja det er jo ikke noe problem! Tenkte mer på fiffige boller med skjeer og gode løsninger. Er sikkert heeelt unødvendig, men synes slik er litt moro bare...
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Tommee Tippee har en sånn boks sak med lokk og en skje på toppen... Er ikke verden største skje men det funker da... Har brukt den en del på tur.. Kan ha pulveret oppi der å hvis man ikke har posjonspakning.. Mener å huske at det er 2 rom i den, er en stund siden jeg har brukt den nemlig.. men jeg vei de har i alle fall..
Nattinatta Skrevet 21. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. november 2008 takker!! Da skal jeg lete litt!
Suikerklontje Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg fikk en bolle med lokk og en liten skje i gratispakken fra apoteket. Tror den var fra Fisher Price. Ikke så stor, men veldig god skje.
Nattinatta Skrevet 21. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. november 2008 ok! Har apoteket flere pakker enn den til nyfødt?
Pittamitta Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 Det jeg gjorde var å ha passelig mengde på et tomt middagsglass for babyer.Hadde med termos med vann.Kastet bare glasset etter bruk.
Nattinatta Skrevet 21. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2008 ja det var jo ganske så smart da!
Suikerklontje Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 Det vet jeg ikke, men denne bollen lå i den pakken jeg hentet da jeg var gravid. Tror den inneholdt noen bleier fra pampers og litt reklame i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå