*Super*Mamman* Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Skal ha det på mandag, men hva skal jeg servere???? ER heeeelt tom for ideer.. Tips noen??? Vi er ikke så mange da, bare 6 stk..
lillespire08+10 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 På de barseltreffene jeg har vært på, er det alltid kake:-) Eplekake, sjokoladekake, oreokake, brownies osv.. Vafler er jo også lett å lage;-) evt rundstykker med noe godt pålegg. Kaffe, te og så klart vann.. masse vann:)
Gjest Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 På alle barseltreffene vi hadde med storebror hadde vi rundstykker + at vi satte ut masse pålegg, kaffe, te, brus, juice. Vi har enda ikke kommet så langt med den barselgruppa jeg er i nå, vi er ute og går turer også går vi på kafè, men nå som det går mot kaldere tider, blir det vel til at vi er litt hos hverandre. Andre tips: Hjemmelaget pizza, pai, gryterett, salater.
*Super*Mamman* Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Ok. Tusen takk for svar. Tror jeg serverer ostekake og rundstykker da.. Og evnt noen kjeks e.l.. Kjempekoseli med slike barselstreff
*snart mamma til 2* Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg serverte salat og kake til dessert.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Serverte pai+ salat og sveler med syltetøy. Sist gang hadde jeg pastasalat med kylling i. Har ofte hatt rundstykker med pålegg. Vurderte å ha pannekaker med fyll.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå