Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 At jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...... Jeg treffer verdens nydligste mann, og vi tar det såå rolig, og det er nytt for meg i fortiden har det alltid gått så fort i begynnelsen.. Men denne gangen, virker alt så nytt.. Vi kan ligge på sofaen i flere timer og bare kysse og ja måten han holder meg , ser på meg føles som det er for første gang for meg.. Han er en riktig gentleman, lager mat til meg, gjør alt for å være med meg, og jeg føler bare at jeg svever 700 meter over bakken.. Så nå nærmer det seg det neste steget, og det føles som det er første gang jeg skal gjøre det.. Og jeg er såå nervøs ! Jeg har bare ikke følt det sånn før, og jeg føler meg så trygg med ham.. Kanskje jeg har truffet den rette !!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Grr... så misunnelig! Lenge siden vi hadde slikt iallefall. Bare nyt det, og ikke gå for fort fram, har erfaring med at blir man for voldsomme i starten, går det også fortere nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå