Gå til innhold

Inlegget om typen som var litt rar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev for 2 dager siden om at typen ville snakke med meg igår, ang ferien hans osv.. Så tenkte jeg at han kanskje ville invitere meg med til syden, siden han skal reise bort alene nå i desember .. Men neida, han spurte om vi skulle være sammen på nyttårsaften hehe.. Ikke noe skjedde.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neei? Så teit da!! :( Da syns jeg han oppførte seg litt merkelig ja.. Men han vil være sammen med deg på nyttårsaften da :) Er jo et veldig godt tegn det!

Skrevet

og han sa han IKKE ville reise.. nå som vi har blitt sammen.. uff, kommer til å savne han sinnsykt de to ukene.. :(

Skrevet

Ja,hadde ikke likt tanken på at min mann var alene i Syden..Mye fristelser. ufff! Men hvis han ikke vil,kan han ikke avbestille?

Skrevet

En voksen person som reiser alene til syden..... Er det bare jeg som synes det er veldig merkelig....?

Skrevet

Emm, jeg tror ikke jeg er bekymret på den måten.. Hvis mannen ikke kan motstå fristelser i utlandet, er han ihvertfall ikke noe å samle på! Han har ikke hatt ferie i hele år, og jobber sinnsykt mye så blir godt for ham å koble av litt. Vi har vært sammen i to uker nå, kanskje litt tidlig å invitere noen med på sydentur.. Nei herregud, ville ikke fått ham til å avbestille heller! Jesus!!!

HI

Skrevet

Nei for det hadde ikke vært så rart om et barn reiste alene til syden ?? pffft...

Skrevet

Jeg syns ikke det er merkelig. Søsteren min tok en sydentur helt alene i fjor :) Det var lenge siden hun hadde hatt ferie, og ville bare sole seg og slappe av i varmen. Tror det er endel som gjør det!

Fristelser er det forresten over alt, så det er ingen grunn til å bekymre seg noe mer når kjærsten er på ferie :) Holder han seg på matta hjemme, så klarer han det i syden også!

Koselig at han ikke ville dra likevel da :) Men han fortjener en ferietur siden det er så lenge siden han har hatt fri! Og det er godt å savne hverandre litt, selv om det samtidig er vondt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...