Gå til innhold

ABC-treff for de som venter i mars/april/mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke gitt opp håpet for et treff for oss som skal føde på ABC-klinikken! Det går jo fort mot jul, men hva med å sette opp en dato i januar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har prøvd å få til ett treff på BIMtreffOslo.. men er ikke så lett :P

Skrevet

Jeg er med på treff i januar. Har termin 26 april, og skal på abc for andre gang....

Sett av en dato i litt god tid, og litt sentralt i oslo....så kommer det sikkert mange...

Skrevet

Jeg er også med på treff i januar!

Skrevet

Da foreslår jeg et ABC-treff for oss med termin i mars/april/mai 2009 onsdag 7. januar kl 17.30 på Eataly på Aker Brygge. De har god mat (pasta, pizza, salater etc) til en rimelig penge for de som vil spise. Legger inn treffet på BIM-treff. Fint om de som vil være med, signerer her, så jeg vet hvor mange jeg skal bestille bord til! :-) Håper å se mange ABC-mammaer!

Skrevet

Da har jeg holdt av 7januar. Spennende, gleder meg til det ja.

Skrevet

Da skriver jeg meg på og.. bare en ting som er litt dumt med Aker Brygge.. Det er langt å gå fra tbanen... (for meg med ødelagt bekken..) Og spesielt i januar når det kan være isglatt på bakken.. Men skal nok prøve å vagge meg dit.

Skrevet

Hei :o)

Høres gøy ut å treffe noen likesinnede :o)

Må se an, har litt dårlig samvittighet for å forlate familien på ettermiddagen utenom jobb.

Skal ha det i bakhodet :o)

Nå er det bare 30 dager til julaften, lykke til alle sammen :o))

Skrevet

Hei hei!

Jeg blir gjerne med! Skal på ABC for første gang og er fryktelig spent :)

Gleder meg!

Skrevet

Så morro å se at det er mange som har fått plass på ABC `:)

Du kan glede deg Maren med huleboer i sokkelen! Hva heter Jordmoren du skal til?

Skrevet

Jeg har også satt av tidspunktet til BIM-treff i kalenderen!!

Vi sees!

Skrevet

Jeg har fått en JM som heter Tone :) Noen som har hatt henne tidligere??

Det står en rød ring rundt første time i kalenderen min... Gleder meg!!!!!

Skrevet

Så bra flere kan! Da blir det ABC-treff!

Skrevet

Bord er bestilt under "ABC-treff" :-) Foreløbig til 10 stk, så får vi utvide om det kommer fler!

Skrevet

Jeg tror jeg også henger meg på her. Skal føder på ABC i slutten av mai.

Skrevet

Tone kjenner jeg ikke. Jeg har gått til Ewa med begge gutta og går til henne nå og, med tulla..Ellers er det blandt annet Torill som har tatt i mot begge to.. :)

Skrevet

Hei, har ikke lest hele tråden...men jeg skulle bare reklamere litt for Føderiket som ligger på gamle riksen v ullevålsveien.

Jordmordrevet fødestue med noen av landets beste jormødre...hørt så mange fantastiske historier derfra (bl a at de lar navlestrengen pulsere seg ferdig før de klipper den etc..opp til 45min! Så får babyen hjelp til å ta i seg næring/puste første minuttene i livet..)

Er en side på nett, husker ikke adressen... Men fødestuen er knyttet til rikshospitalet.

Hadde blitt med på treffet om ikke det var litt nræmere meg. Orker ikke dra inn til oslo. (bor i ski)

Kos dere =) (om det ikke har vært allerede da..hehe har som sagt ikke lest tråden)

Skrevet

Beadybabe: Ja, jeg vurderte å prøve føderiket..Men jeg er så fornøyd med ABC.. og ville gå til samme jordmor som jeg har hatt før.. og skulle noe gå galt så kjenner jeg Ullevåll.. synes det er litt trygt..Har vært innlagt der noen ganger, besøkt alle besteforeldrene mine der når de har vært sjuke.. og hatt sønnen min på barneavdelinga da han var sjuk..Så trenger du hjelp til å finne noe på Ullevåll kan du spørre meg:P hehe

Men jeg skriver under på å anbefale Føderiket ! Det er nok like bra som ABC :) Om ikke enda bedre! Er for alle muligheter til naturlig fødsel jeg :)

Skrevet

Ja Lillebøllaspringmadrass, skjønner at du vil på ABC da! =))

På Føderiket kommer man på Riksen om man ikke kan gjennomføre den naturlige fødselen. Det fristende m abc er jo hotellet på ullevål, men jeg har en liten fra før, så vil nok hjem til mannen min etter et døgn uansett. Ble bare to døgn med forrige, orket ikke mer av dobbeltrom på riksen ;)

Masse lykke til til deg på ABC!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...