Gå til innhold

Noen som har hatt hund med hjertefeil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vet man at den er så syk at den bør få slippe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så det bare på den. Den var så sliten og orket ikke mer stakkar. Klarte ikke en kort tur en gang. Det var vondt å bestemme seg, men tenker på at han slapp å lide mer. Det er jo som oftest ikke noe å gjøre, så det er ikke vits i å dra ut lidelsen.

Skrevet

Egentlig er det vel bare dumt av meg å skrive her, men aner virkelig ikke hvordan jeg skal tolke han.. Han har mange gode dager, men nå har det plutselig begynt å gå fort nedover.. Han ser ut som han har 3 lungebetennelsen på vei på bare noen uker.. Han blir helt frisk av antibiotika, men så fort han er ferdig så tar det en uke så er han syk igjen.. og dette går jo ikke..

Uff får vondt inni meg. Lurer jo bare på om det er noe annet vi kan gjøre. Den dagen jeg tar avgjørelsen kan den jo ikke gjøres om heller og man blir jo glad i disse dyrene også.. :-(

HI

Skrevet

Hunden min fikk hjertesvikt for to år siden. Fikk tabletter av dyrlegen for å holde sykdommen i sjakk. Tablettene var kjempestore og vi måtte presse dem ned i halsen på han for å få han til å svelge! Jeg tenkte at det var en plage for hunden å få disse tablettene, så jeg sluttet å gi han de og tenkte at det fikk gå som det går... Han lever enda i beste velgående!:) Det blir lite med turer, han ligger mest ved siden av peisen og varmer seg. Men har har ikke tegn på smerter eller ubehag, så for min del lar jeg han leve til jeg ser at han har det så vondt at det er bedre for han å slippe!:)

Skrevet

HI, det høres ut som om du allerede vet svaret selv...men du, vent til etter jula.

Skrevet

Jeg har hund med hjertefeil, men hun er full av liv og lurveleven enda.

Men den dagen jeg ser hun lider, da lar jeg henne slippe.

Det har jeg lovet meg selv dyrt og hellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...