♥♥mortil4♥♥ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Nå ligger snøen som et tykt, hvitt tepper her på vestlandet hvor vi bor =) Nå skal vi snart kle på oss, og gå ut å leke. Best å passe på når den er her, aldri godt å vite nåe den forsvinner, og om den kommer igjen i år Flere som skal ut å boltre seg i dag?? Her blir det å sette en bolledeig først, og inn å trille dem ut etterpå ;o) Så har vi nybakt til helgebesøket senere i dag også
Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Vi skal på besøk til barnas oldemor i dag, og jeg tenkte vi kunne ta med akebrettet og gå innom parken og renne litt først. Tviler på vi a det blir for mange snødager i stavanger, så vi må benytte oss av de få vi får
*Rutletutt* Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Koselig å leke i, men et helvete å måtte kjøre på...så, NEI - er ikke glad for denne snøen som har kommet:o(
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Huff, nei - ikke like gøy å kjøre i nei. Får kjøre forsiktig da Nå har vi iallefall lekt oss litt i snøen, og nå venter vi på bollene Guttungen har lagd seg en flott snølykt ute på terassen, som han gleder seg til å ha lys i når det blir mørkt
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Snuppa her har kjempelyst å ut, men foreløpig er dressen litt våt etter i går. Straks tørr og da bærer det vel ut. Men for en gangs skyld syns jeg ikke det er så veldig stas, med et bekken som bare henger sånn halvveis med i svingene. + generelt labert energinivå. Og ikke minst - jeg har jo ingen utebukser som passer *sukk*. Ei jakke skal jeg nok klare å trø igjen utenpå magen, men altså ikke bukse... OG jeg skal liksom ha energi og kropp til å gå på jobb senere i dag også. *deppe litt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå