Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Mer enn en vaskemaskin? Jeg skulle virkelig ønsket meg det. Når klær har hopet seg opp, så hadde det vært herlig og slengt på en tre fire maskiner (kanskje 7-8 også) på en gang. Skjønner jo at en ikke kan ha så mange. Men to hadde vært fint. Skal bygge meg nytt vaskerom nå (i løpet av ett år eller to), og må si det frister og lage plass til to, og kjøpe meg en til? Hva hadde dere gjort?
Gjest Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Enig, synes ikke jeg gjør annet enn å fylle den maskinen med klær... Evt en sånn diger som de har på vaskerier, som tar x antall kg vask i slengen hadde vært kjekt.
ana baroma Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg vet faktisk om noen som har det:) Folk som jobber mye og må vaske klær om ettermiddagen rekker naturlig nok ikke så mange maskiner i løpet av en kveld. Så da er det greit å sette på to i slengen. På en annen side, kanskje vi vasker halvfulle maskiner og vasker klær som egentlig er rene? Vi driver en bevisstgjøring av det til guttungen. Hjemme hos mamma vaskes alt hver dag uansett. Her må han se om det er flekkete/svett før det kastes på vask:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2008 Ja jeg har skjerpet meg veldig med barna sine klær. Og hiver de ikke så fort til vask nå som før. Men med barn på 6, 4 og 0 år så blir det veldig mye klesvask. Særlig nå som det kommer gulp både på seng klær og våre klær så blir det ekstra. MEN, tenker det kanskje ikke blir mindre med årene? Med tanke på gym klær, håndklær osv? Med tre barn i huset så blir det vel mye kles vask i mange år framover. Tror jeg skal seriøst vurdere dette jeg nå. Frister veldig må jeg si:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå