ballblom Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Husker ikke nicket til deg som driver siden, men jeg håper du ser tråden :-) Jeg har satt sølvarmbåndet med hjerteplate på ønskelisten min, og lurer på hvor lang lenken på 6" er.. jeg er veldig tynn rundt armen, så de fleste ordinære armbånd faller rett av armen min med de fleste armbånd. Kan man eventuellt ta av ledd eller noe slik på det for å gjøre det mindre? Hilsen
Libido- Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hei! " (Tommer) ganger du med 2,5. Så de kortesten lenkene er 15 cm. Trenger du det enda kortere så er det bare å si fra, så ordner vi det =)
ballblom Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Så flott :-) Takk for kjapt svar!
gullgutten_min! Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 hvorfor kommer ikke jeg inn på siden for å se????
Libido- Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 skriver du riktig da? Siden virker hvertfall som den skal =)
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Jeg kom ikke inn før jeg skreiv www foran linken.. prøv det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå