Gå til innhold

Da veggen tok hevn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en gang ei kjærring.Hun var så vrang at dere aner ikke.Veggen skulle ned,uansett hva.Hun smelte og bar seg til gubben hjalp til.Men hun ga seg ikke med det.Nå skulle også resten pusses opp.Plater innkjøpt og ideer ferdig satt.Men platene kom da ikke opp,og hun masa enda mer.Dette skulle gå fort!!

Etter endt to uker så var di ivertfall oppe,og grunna et strøk.Vell tenkte kjærringa,dette skal bli ferdig i god tid før Julestria...

Dagen for rundvask ble satt,utstyr kjøpt inn,og "PANG"....

Kjærringa fikk igjen for sine ville ideer.Den nylig nedtatte veggen møtte ho midt i fleisen med et smell.

Jah,sånn gikk det..Jeg sitter her å er totalt ødelagt.Ikke kommet lengre med kjøkkenet,og vet ikke om jeg makter heller.

Jeg har null energi og vill bare grine egentlig ;o)

Så kjære dere,jeg har ikke flytta eller stukket av.Jeg er bare så enormt sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...

Tenker masse på hele gjengen.

Klem fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hheehe, unnskyld fnisinga, men du skrev så artig om den vrange kjerringa(og så kjente jeg meg litt igjen...).

Hør her: Fei bort sagflis og ledningsstumper og annet rask, vask over med harelabb og heng opp julepynten! Ferdig!

Tanta mi levde i et oppussingsopbjekt i tyve år, og feiret en gang jul med en sementblander i stua!

Hvis det står noe rask fremme, så heng over en rød juleduk og lat som om det er bortevekk - bedre det enn å ødelegge helsa helt.

Ellers så kan jeg gi mannen din et virtuelt spark bak, men spørs om det hjelper - men ikke la dette ta ned fjøra på deg helt, da - la alt bare ligge der det er til kreftene kommer tilbake. Klem! c",)

Skrevet

Stakkars !! Nei, nå får han pokker meg sette igang og få opp den veggen, ellers kan du hilse å si at det kommer en nordlending og skremmer han ;-) Du vet, jeg er god på å stramme opp late menn (trur det selv iallefall;) Vet, man blir mentalt sliten av å ha det rotete og uferdig rundt seg.

Lykke til :)))

Skrevet

Sender deg en god og varm trøsteklem.......det er slitsomt når man møter veggen. Men denne veggen skal jo bli så fin og du skal pynte til jul og det blir hyggelig til slutt. Det tar jo stort sett alltid lengre tid enn først antatt.

Jeg håper du finner krefter til å bli ferdig og at julen inntar heimen med brask og bram.

Tenk så koselig det blir på nye kjøkkenet!!!

Jeg skal snart sette igang med oppussing her også........men drøyer til over jul.

Jeg skal klappe takten og sende energi din vei - du er flink og dette får du til - garantert!!!

Klemmer i bøtter og spann:-)

Skrevet

Ja,å være vrang kjærring som vil ha noe gjort er søttan ikke bare bare...

Har blitt alt for mye på meg egentlig.Er vel den ryddinga i kjellern som tok 3 uker som kan for det.Jeg har alt med ungene og det rundt alene å.Det har vært møter i fleng,rydding,prosjekt "helvetes kjøkken" og mere til.Jeg er så sliten at jeg føler for å gjemme meg.

Å den gubben ja...Nettet snører seg snart rundt han.Å jeg lar det skje.

Jeg sa fra på siste møtet at jeg er dønn sliten.Nå skal jeg ha avlastning.Det kan bety en helg i mnd fri.Det betyr at jeg kan legge meg når jeg vil etter at minsten er lagt.Ikke etter 1 eller 2 som det er nå.Bare tanken gjør at jeg gleder meg.Å det vil bli bra for jentene å.Di får andre inpulser og opplevelser.Å kanskje en mer opplagt mamma.

Jeg har ingen mann som hjelper til.Å dette merker fler og fler nå...

Å jeg leker ikke vellykket frue lenger heller.Jeg sier det rett ut.

Alt dette betyr at jeg endelig lar alle forstå at skinnet bedrar.Den familien her hadde ikke vært uten meg.Slik er det bare.

Vennligheten på møtet jeg var på alene gjorde at jeg nesten grein...

Jeg ble tilbydd hjelp til å bli ferdig av assistenten til jentene og hennes mann.Hun tilbydde meg et sted å prate,skrike og bare sitte i ro.Men jeg kan ikke....Hvem skal passe ungene ?

Så,jeg er så sliten at alle rundt meg ser det,og kanskje forstår...?

Lyspunkter er det.Jentene har fått data.Di er dritflinke!! Å sitter med nesa i skjermen hele tia =)

Vi er inne i bupp igjen.Håpet er å finne rett diagnose og få den hjelpen vi har krav på.Selv om di nekta å henvise til Frambu så skal vi dit.For helsesøster sa at det tar vi vår vei =)

Å i går ga storesøster meg verdens beste gave,selv om jeg ikke likte det ;o) Er redd for den lille i magen jeg da...

Hun mala taket for meg.Hun hjalp meg.Hun er bare snill.Vi er gode venner og jeg elsker det!! Endelig er det som det skal være mellom oss.

Hun tok meg ut i frisk luft.Vi aka med ungene og kosa oss.

Nå skulle jeg vaske og rubbe ned skapa i dag,men makter ikke.Jeg er helt "splæsh" i dag. Jeg har et ord for min form.Sliten...Sliten helt ned i hårstråa. Men Jul blir det.Alt rundt meg må bare være.Hovedsaken er at jeg greier holde meg oppe for ungene.Å sta som jeg er skal jeg greie det.

Dette ble mye,men det må ut et sted.Å i mangel på andre,bruker jeg dere....

Skrevet

Å ja vimsemamma.Han bor med en norlænning,så han blir neppe redd ;o) Men kom gjerne å gi han et spark.Jeg stiller med kraftige støvler og kaffe =D

Skrevet

Det er fint å lese om at du får litt hjelp, med både avlastning og maling og skriking:-) Det hjelper på følelsen av å være helt alene om det meste!

Jeg håper og tror at bedre tider kommer din vei og at du snart kan få hentet deg litt inn igjen. At du kan sove mange timer i strekk og få lov til å slenge beina på bordet og bare lese en bok om du skulle få lyst til det:-)

Det skal gå bra, for dere alle sammen:-)

Klemmer sendes din vei:-)

Skrevet

Ja,den biten hjelp var himmelsk.Men jeg satt jo med en følelse jeg ikke likte.Følte jeg ikke dugde..Men når man er så langt nede i kjellern at man føler man ikke kommer opp igjen,da skal man ta i mot all hjelp med åpne armer har jeg lært nå.

Jeg liker heller ikke å måtte kreve avlastning.men det skulle vi hatt fra dag en,og ikke benytta.Men ser for meg at det vil bli bra for di =)

Å di kommer til å kose seg,når vi finner di rette ;o)

Er litt stolt av meg selv.At jeg tok saken i egne hender og får noe gjort.

Tror aldri jeg kan slenge bena på bordet å slappe av.Til det er det for mye kaos her.hehe.Men slenge di opp og glemme rot.Det kan jeg vel lære en dag.

Takk for klemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...