Gå til innhold

da var snøen kommet......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er sååå deprimerende at jeg må ha meg en skive med brunost til frokost i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har kommet et lite lag her også, og er 3 minus. Men jeg synes det nesten er koseligere enn regn, regn og atter regn........:)

Skrevet

Koselig med snø, da! Det blir så mye lysere og trivligere - kan godt komme en halvmeter for min skyld:)

Skrevet

Ja, det er til å ville grine av:o( Snø i Bergen er det verste...er nullføre og såpeglatte veier...fullstendig kaos. Jeg har nesten ikke sovet i natt fordi jeg gruet meg sånn til å kjøre. Gikk greit å sneglekjøre ned til bussterminalen - men må si jeg gruer meg noe helt vanvittig til å hente ungene i bhg senere i dag, og ikke minst å kjøre til Sandsli på julebord i kveld...kommer til å droppe det hvis det fortsetter å lave ned på samme måten, ja:o(

Skrevet

Snø er alldeles supert det.. Så lenge det starter lillejulaften og er borte 1.nyttårsdag!!!

Må jo få tilføye at etter 23 års eksistens på vårt gode vestland, er ikke snø slik det så romantisk beskrives. Laver ned våt snø, ligger der å ler av deg mens du kaver deg gjennom det, blir til slaps hver eneste kveld, fryser på til natten og snør et deilig tynt lag oppå isen dagen etter!!

Og ja, i dag har jeg stått opp på feil fot....

Skrevet

Her snør det også:-)

I løpet av de siste par dagene har det kommet 70 cm snø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...