Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 så synes jeg forresten at Statoil Hydro reklamen er nydelig:-) Den med hun lille jenta som har pyntet seg og skal spille piano for alle "lategjestene" sine:-) Tenk at mammaen ikke ser dem da!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 Hmmm rart at mammaen ikke ser dem.......-briller trenger hun sikkert:-) Jeg har ikke sett reklamen..... Men den reklamen jeg forsøkte å fortelle deg om er ikke Kid men Princess, same, same, nesten......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2008 Hihi:-) Tror det handler om at vi voksne ikke alltid evner å se de små tingene, eller kanskje de store tingene. Men henger oss opp i de dumme tingene:-) For om vi virkelig lytter til barna våre så er de de mest spennende historiefortellere som finnes. Noe vi jo alle er. Men barna har heldigvis ikke fått indoktrinert all skremselspropaganda ennå og er ikke verken redde, nervøse, dømmende, bitre, misunnelige eller slemme. De er bare ekte og det er helt fantastisk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå