Gå til innhold

Dere fantastiske tvilling mamma vennene mine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen tusen takk for en suveren kveld.

Den ga meg masse ny energi, og jeg har ikke ledd så mye og så godt på lenge.

Dette må vi bare gjøre igjen.

Takk for i kveld.

Dere er suverene:)

GOOOD klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for i går jenter. Det var utrolig koselig!! vi må ikke vente så lenge til neste gang vi møtes uten alle barna!

Skrevet

Skriver under på dette og på det som ble sagt av modem mamma og phantomet i går!

Jeg vil legge til at jeg setter så stor pris på romsligheten og omsorgen som ligger i det vi har sammen. Dette gjelder både de jeg møter på treffene og stemningen som er her inne på forumet, hvor det flotte mammaer fra andre kanter av landet også! Når mange damer er sammen er det jo en smule risiko for at ting utvikler seg til "husmorkonkurranser" og kritiske vurderinger av hverandre. Med hånden på hjertet opplever jeg ikke dette med dere og jeg håper virkelig at dere har den samme opplevelsen. Dette er unikt, damer!!!

Apropos ny kveld uten barn - det er jo noe som heter nyttårsfest... Tjihii... :-)

Skrevet

ja,takk for i går..var veldig hyggelig å møte alle sammen. Neste gang skal jeg ikke kjøre bil!! :-)

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Hepps,

Jeg har svart gjengen inne på fjesboka også jeg, men en god ting kan ikke sies for ofte! *smiler*

Tusen takk for en artig kveld damer. Det er virkelig fascinerende at det er mulig å møtes på det viset som vi har gjort, opprettholde kontakten slik vi gjøre, og ha det så morsomt i hverandres selskap som vi hadde det igår. Vi er jo en gjeng veldig forskjellige damer, men jeg vil påstå at det er noen fellesnevnere som nok er åpenbare for de fleste... Tvillingmammaer goes without saying, sosiale og genuint interesserte og engasjerte i hverandres ulike opplevelser av denne nye livssituasjonen som vi alle har havnet i iløpet av det siste året... ;)

Som Vannmamma så fint sa det...det er nok et unikt knippe damer her.

Og visst kan man finne andre anledninger for en fest...Skal vi se...Nyttårsfest er allerede foreslått... Så har vi:

*Lysfest i mørke vinterkvelder*

*Finn Påskehare-festen*

*Vårfest*

*Midtsommerfest*

*Høsttakkefest*

Osv osv... Ispedd en og annen markering av ymse merkelige jubileer og søkte påskudd for en feiring....

Ha en strålende fin dag!

Klem klem

Skrevet

Heisann alle sammen:)

Synes litt synd på meg selv som ikkje var med i går når eg hører hvor kjekt dere hadde det...

Så eg stemmer for nyttårs fest:) no begynner endelig jentene mine å sove nesten hele natta så da kan eg drikke litt etter hvert, jippi:)

Gler meg til å se dere alle igjen:)

Skrevet

Ja, tusen takk jenter for en super aften! Det var såååå hyggelig! Må helt klart møtes igjen uten barn snart :)

Da vi ikke var helt sikkre på når vi møttes første gang så søkte jeg litt på BIM og fann ut at det hele begynte med treff på Egons i Byporten den 29. januar i år. Så om ikke alt for lenge kan vi ha 1-års jubileum ;)

God helg til alle!

klem, klem

Skrevet

Sjalabaisen folkens.

Kan ikke få sagt det for ofte, hvor glad jeg er for å ha dere. Festen var fantastisk. Gleder meg til alle de andre markeringene som vi skal ha i fremtiden ;o)

Skrevet

Takk for sist, jenter - var en uforglemmelig kveld :) Ser ut til at de neste treffene må gå med til å planlegge nye festlige sammenkomster!!!

Skrevet

Dette var en hærlig kveld - hyggeligste jeg har hatt på lenge. Dere er noen flotte folk.

Det var såååå delig å være ute og spise middag uten forstyrrelser.

Neste gang er jeg ikke på pencelin håper jeg:) for rødvin er jo ganske godt.

Tror definitivt at jeg blir med neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...