Gå til innhold

Noen som har noen tips til meg?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på så vidt over 2 år, og nå skal vi snart sette i gang med juleverksted:) Er det noen som har noen tips der ute, til ting vi kan lage, som han også sånn noenlunde kan få til? Tenkte vi skulle bake selvsagt, den har jeg i boks.. Men vi skulle lage litt julegaver til besteforeldre og onkler, også litt julepynt og sånn da..

Jeg er nok litt for ivrig, for jeg ville begynne å lage gelelys og greier, men han er nok litt for liten til det;)

Videoannonse
Annonse
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

hei.. tidlig på`n? =) hva med å la han lage bilder? ta vanlig A4 ark i hvitt, rødt eller grønt.. la han sprute forskjellig malingsfarger på arket, legg det i en boks på samme str med arket å legg en eller flere klinkekuler oppi boksen, å la han "riste" litt på boksen.. klinkekulen(e) lager kjempefint mønster =) å la det tørk å sett en ramme på, kjempefin gave til besteforeldre etc =)

Skrevet

Kjøp ulike ting for å dekorere,se på f.eks www.panduro.no

Han kan male med glassmaling på glassfat for å sette lys på,send med et hvitt kubbelys,super gave.

Den malingen anbefales vel egentlig ikke til barn,men hvis man passer på så skal det gå greit,tenkte iallefall å prøve det til vår 2 åring.

Det kan være lurt å holde seg til en farge,hvis alt blir blandet blir det bare en stygg farge.

De har også mange andre ting for å dekorere på,glass krukke med lokk,fine å male på,putte neddi litt twist el te å vips har man en god gave,hyggelig å gi bort å hyggelig å få :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...