Gå til innhold

Sjokkert over profesjonelle som anbefaler Ferber til 3 mnd baby! (link)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde faktisk det begynte å bli opplest og vedtatt at 6 mnd er laveste alder dette bør gjennomføres og at det faktisk IKKE er anbefalt egentlig?

Jeg ser helt klart at mange får gode resultat med denne metoden, men i allverden, på en 3 mnd baby?!

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=333677

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står "hvis barnet har blitt 6mnd.". Men syns det er fælt at det blir anbefalt uansett!

Gjest snartjuligjen
Skrevet

Ganske mye sprøtt den legen anbefaler egentlig.

Å vekke en baby som sover - er jo noe man aldri skal gjøre.

Å dra puppen ut av ungen før ungen er ferdig med å drikke, er vel heller akkurat hva vi er anbefalt.

Men, han snakker om 6 mndr gammel baby når han nevner Ferber - ikke 3 mndr gammel. Men, uansett, det er en hjerteløs metode.

Her i huset har vi vel strengt tatt praktisert det helt motsatte, og fikk et lite barn som så og si aldri gråt, alltid var blid og fornøyd og strålte. Vi lot det sove i vår seng.

Skrevet

Oki, jeg fikk visst ikke med meg det jeg. Men han anbefaler jo likevel egentlig dette til den stakkars moren da, for det er jo helt klart at hun prater om et barn på 3 mnd. Og hun kan jo, som meg, lese rask igjennom!

Skrevet

Vi ble anbefalt av helsesøster å bruke ferber på lillemor da hun var på 3 mnd sjekk. :((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...