Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #1 Skrevet 21. november 2008 Jeg har et problem som sliter veldig på for tiden, jeg klarer ikke å sovne. Når jeg først sovner, etter mange timer med stirring i taket er det snart dags for å stå opp igjen, og jeg har fått knappe to timer med søvn. Finnes det noe jeg kan gjøre for å bedre dette? Normalt legger jeg meg kl 21.30-22 men må mange ganger, slik som nå, stå opp igjen. Jeg står opp kl 6 hver morgen,men pga dette klarer jeg knapt hverdagen lenger. Jeg drikker ikke kaffe eller noe annet med koffein i, tar ingen medisiner, så jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer? Og er det noe man kan gjøre med det?
Zikosu og William Skrevet 21. november 2008 #2 Skrevet 21. november 2008 jeg har et lignende problem,men det går ut på at jeg aldri kommer meg i seng til rett tid...syns det er så utrolig godt med alenetid etter at gullet har lagt seg for kvelden at jeg bare blir sittende å se tv eller sose på nettet...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Jeg kan heller ikke sove! Hater å bare ligge å vri meg så derfor er jeg er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå