Monajenten Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Damen på frisørsalongen sa at det så mer naturlig ut enn enkeltfester, men hun ønsker jo såklart å selge produktet sitt;-) Så, er det noen her som har hatt det eller kjenner noen som har hatt det?
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg har jeg har.. Veldig førnøyd.. Veit ikke om det ser mer naturlig ut enn andre typer. Men er mye billigere, kjappere å sette på og man kan bruke håret om igjen...
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Det blir jo større og lengre fester med det hvis deet er sånn teip jeg tror du snakker om..
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg syns clickons er genialt... Lukke oppatatt
Monajenten Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 Ja, det er større og lengre fester, og billigere (var faktisk tilbud på det nå også.) Og hun sa man kunne bruke håret om igjen!! Men det er ordet tape som får meg til å stusse en del. Tape liksom. Hvordan kan man tape fast håret, og så skal det holde i seks uker til tre måneder? Jeg skjønner lite.
Monajenten Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 Du var forresten kjempefin på håret! Blir vel ca sånn frisyre jeg får også, hvis jeg slenger i litt ekstra hår;-) Men svar meg dah, ang. tape:-P Hvordan funker det??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå