:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 de har nemlig salg på aliangsekjede med 3 diamanter til 1990 kr. og jeg vet at om jeg får bra på eksamen så kommer foreldrene mine til og hoppe i taket (fordi da slipper sansynligvis jeg og småen og flytte langt pokker i voll vekk fra dem) så da kommer de sikkert til og være i det gavemilde gjørnet, og jeg tenkte kanskje da og foreslå et sånt smykke som julegave/eksamensgave og at jeg spytter i litt penger... men så er jeg litt i tvil, det er jo veldig fint, men det er jo ganske mange penger... hm.. syns dere aliangsekjede er fint?
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 ååh, finnes det det...? Har du link eller? Ønske meg det kanskje, har jo allerede alliansering:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 de har verdens tregeste hjemmeside ihvertfall.. for jeg har brukt siden du skrev innlegget på og komme til dit jeg vil.. hehehe http://www.bjorklund.no/bjorklund/showProducts.jsp?open=839082,%20839115,%20839126,%20839128&id=229513
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2008 vær oppmerksom på hull i linken ;-) det til 2998 ser helt likt ut som det som det ikke er blide av som er på tilbud så jeg antar at det er samme.
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Kommer ingen sted med linken jeg.. står bare og jobber... hehe men hvis det er noe ala allianseringene så er de sikkert fine:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2008 ja bjørklund hadde en helt utrolig dårlig hastighet. ja jeg syns de er fine, men jeg tror kanskje jeg syns sånne "stenger" med en diamant på er finere. men jeg har også aliansering som du, det passer jo fint til.. hihi.. du får ta deg en tur til bjørlund å se ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå