Gå til innhold

hmmm. .aau?

ønsker sårt en spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner faktisk å gjøre litt vondt. . har hatt mensenmurringer i hele dag, og e de forsvinner jo ikke. blir sterkere. . . men e bare på dag 19 syklusen. . .gravid? lenge til mensen liksom. . . HJELP..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og ja. . selve brystvortene (ikke hele feltet) men rundt selve vorten e det blitt mørke ringer. . og brystvortene har antydning til ømmhet når eg tar på de. . vanlig pleier eg å ha vondt i sidene på puppene før mensen, ikke i vortene liksom. . og pleier ikke å ha den der mensenmurringen før dagen før eller samme dag som mensen kommer :S

ingen som gidd å svare? eller som har erfaring? :)

Skrevet

HEI....

Det kan godt være du er gravid da ja. Jeg hadde mens-murringer fra jeg hadde eggeløsning ca. Tok en test litt tidlig så den ble negativ....men da mensen lot vente på seg var det bare å teste en gang til ja!! Og denne gang var den positiv.

Du må nok bare være tålmodig til første dag i forventet menstruasjon.. selv om det føles lenge til....

Lykke til

Skrevet

hmmm . . hadde bare smertene den ene dagen :S de e vekke no liksom . puppene e blitt ømmere, men forhåpningene har sunket MASSE. . så den satt vel ikke denne gang heller :S

Men skjønner liksom ikke korfor eg hadde så vondt den ene dagen :S

jaja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...