Banshee Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 For å begrense tilgang på siden altså?
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Du kan vel sperre ffor de som ikke er invitert til å lese den.. men jeg veit ikke hvordan... Og få en annen link på bilde av "tvillingen" til gubben din.. hehe
Banshee Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 bare å google ronan keating, jeg sverger... de er så like at til og med moren min kommenterer det *ler* Så det er ikke bare meg altså ;o)
Banshee Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 Hehe, LOTP... Jeg har så dårlig fantasi at jeg finner ikke på en url adresse som ikke allerede er tatt! *buhu*
Banshee Skrevet 20. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2008 Nei, jeg vil holde det utenfor...hehe ;o)
Shabby Cheap Chic Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Hmm hva slas blogg skal det være da?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 Du kan bestemme hvem som kan komme inn og lese bloggen din ja! De må logge seg inn med passord tror jeg det er! Du kan invitere folk til å lese den! bare du som bestemmer hvem som skal gjøre det! Banshee: du har PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå