Gå til innhold

fyfaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

nabon slo gutten min i bak hode i reint sinne fordi han sølte ut et glass med vann ved matbordet der!!

Er det mulig!!

Hun sa hun var lei seg for det og gråt og sa hun var utbrent..

Ble så paff at jeg sa jeg måtte få gutten inn og snakke med henne senere..

Han er 5 år og var veldig lei seg..

Kjenner jeg rister av sinne..Må vel få pratet med henne men hva sier man til sånt?fortsatt helt matt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mener, hvis hun har barn selv, hva gjør hun ikke da med sine egne, hvis hun gjør sånt med dine?

Skrevet

Å si at man er utbrent er absolutt INGEN unnskyldning for å slå et barn!!!!

Skrevet

Oj, ja hva skal man si...?

Håper ikke hun har egne barn da terskelen for å slå de sansynligvis er lavere...

Vet ikke helt hva jeg hadde sagt/gjort jeg. Hadde nok blitt rimlig forbannet ja..

Skrevet

HI her..

Ja hun har to gutter selv og aldri sett henne gjøre noe slikt.paff men det er ulovlig så tanken har slått meg.Mannen kommer hjem om en halv time spent på åssen han stiller seg til saken...

Skrevet

jeg hadde blitt flyyy forbanna visst noen slo min unge. Skal uansett ikke slå unger, men pga av et vannglass da? Er hun ikke helt riktig vel bevart?

Trur jeg rett og slett hadde sagt rett ut at sånt aksepterer jeg ikke, og jeg burde ha anmelt deg for vold mot barn..Så dette BØR ikke skje igjenn.

Jeg hadde nok vært kvass mot henne ja..

Skrevet

huff, stakkar dame, og stakkars gutt. jeg hadde blirr rasende forbannet. men med tanke på at hu kom å unnskyldte seg og var lei seg så kanskje hu angrer da. men på en annen side, så kan det være at hun ville være før sønnen din til å forklare seg. vanskelig situasjon. men jeg hadde sagt fra hva jeg mente om sånne ting, for vold mot barn er ikke akseptabelt her i huset.

Skrevet

Hun trenger hjelp, ikke kjeft. Hun har jo forstått at det hun gjorde var forferdelig.

Skrevet

for å søle ut et glass vann?????

da bør hun være rimelig oppbrennt spør du meg for at det skal være en ok forklaring.... ærlig talt!

også et barn som ikke er hennes eget... man har jo gjerne høyere terskel på å bli sint overfor andres barn da....

hva skal til for at hennes egen får gjennomgå da da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...