Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Kan noen forklare meg litt hva som foregår oppi hodet når man har angst? Jeg vet ikke hva som skjer med meg, føler meg så engstelig for alt mulig at jeg blir helt sliten av meg selv! Jeg aner ikke hva som går av meg:( Jeg tenker altfor mye på allslags fæle ting og klarer ikke stoppe. Er så lei av å være redd hele tiden, selv om jeg ikke helt vet hva jeg er redd for... Noen som kjenner seg igjen? I så fall, hvordan takler man det?? Sliten...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg har det ja, og jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Jeg er også sånn som tenker og tenker, og bekymrer meg over alt mulig rart. Når jeg har gode perioder ser jeg at jeg lager veldig mye unødvendig styr fordi jeg må liksom tenke over alt mulig som kan skje i ulike situasjoner. Jeg har veldig store problemer med å ta valg, fordi uansett hva jeg velger så angrer jeg i ettertid, og tror at det jeg valgte bort hadde vært det beste. All tenkingen og ikke minst bekymringen over alt som kan komme til å skje, gjør meg fryktelig sliten. føler at hjernen aldri får slappe av fordi det jeg kommer alltid på noe som jeg må tenke på og engste meg over. Helt håpløst! Jeg ønsker også gode råd for hvordan man kan takle dette på en god måte, for jeg håndterer det ikke bra.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Ja, har det sånn. Er jeg ikke redd eller bekymrer meg for det ene, så er det det andre. Alltid er det noe! Utrolig slitsomt. Spesielt med andre, sitte å late som alt er bra, klistre på seg et smil og dette helt ut av samtaler fordi man blir sittende å tenke. Alltid ha stor klump i brystet, og kommer den av seg selv og jeg ikke husker hva det er, ramser jeg opp masse det kan være frem til jeg kommer frem til det. Søvnløse netter og gråt om kvelden. Hater det! Er redd for å gå til noen med det også fordi jeg er alene med datteren min og redd noen skal mene det er omsorgssvikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå