Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Nå når jeg er gravid er jeg blitt så gasstank! Er skikeklig lei av å fise sånn. Mannen min hopper jo i stolen hver kveld. Det gjør jo for såvidt jeg og av all putringen... I kveld har jeg i tillegg begynt å rape noe sinnsykt! Er verst om kvelden. Går gudskjelov ikke rundt og fiser like mye hele dagen. Skikkrlig udelikat å være gravid... Noen med anti-prompe-tips?
Liljekonvall<3 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 ENDELIG har jeg funnet noe med samme problem! Det aller verste er at det ikke alltid er like lett å kontrollere det.. =( Og aner ikke hva som kan hjelpe.. Dytter denne opp for deg(og meg) jeg!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg får si som min bestefar: Det er bedre å slippe en fjert enn å sprenge en tarm.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Hehehe, den var god! Enig der ja, bedre å slippe en fjert enn å sprenge en tarm. Men hva med å holde seg unna matvarer/drikkevarer som gir luft? gode eksempler er jo feks erter og kulsyreholdige drikker.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Sukker og kunstig søtning gir luft, begge deler. Dessuten er det endel som sier de får det av melkeprodukter. Spise passe små porsjoner, tygge godt er også bra. Så er det bra å holde seg bra regulert, spise nok fiber og drikke nok vann slik at fordøyelsen er bra.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 Hehe, jeg er plaget av samme problem. Særlig på natta. Jeg våkner veldig ofte av buldrende prompelyder, og innimellom våkner til og med min tungt-sovende samboer. Og raping det skjer hele kvelden, jeg bare må få ut luften, men det er igrunnen helt akseptert det nå. Promper ikke så mye på kveldene da, men innimellom når jeg reiser meg eller går bortover. Uff.. kjedelige saker. Jeg drikker mye vann, spiser sunt etc, så ser ikke helt hva jeg kan endre i kostholdet for å slippe all fisingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå