sprængpupp<3 Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 har gitt han feber nedsettende når han la seg.730.. men han er såå urolig.svetter å svetter,skjelver og virker redd. han hadde 39,2 når han ble lagt. målte nå 38.7 så den har sunket litt. men er så redd for feber kramper. han har tidligere hatt det nesten bestandig når han har hatt feber... bli en litt lang natt det her.. pleier dere å ha vindue litt åpent når de har feber eller lukket? han ligger Ikke rett under vindue altså..
Dronningen! Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Du er ikke alene om den opplevelsen. Flisa mi hadde 41,3 i 7- tiden og fikk febernedsettende. For en time siden var den "kun" 39, 8 og er fortsatt på vei ned kjennes det ut som. Kle av han litt og følg med. tror ikke det er farlig å ha vinduet litt åpent. God bedring til guttungen
Libido- Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Jeg har som regel vinduet alltid åpent. Men lukker det når han fryser. Ved feber regulerer du med dyne/teppe og varme i rommet etter som tempen hans stiger og synker. Så du kan godt lufte og avkjøle litt når han svetter =) God bedring til gutten din!
xxxJulianexxx Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Stakkars liten. Det er ikke noe hyggelig når de er syke. Jeg pleier ikke å ha vinduet åpent, men jeg pleier å legge en våt kald klut på panna. Når jeg har fått ned feberen litt på denne måten pleier jeg å gi febernedsettende. Det virker best når feberen ikke er altfor høy. God bedring til veslegutten din.
sprængpupp<3 Skrevet 20. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. november 2008 takk takk det er abselutt ikke noe særlig når de små er syke..værste jeg vet er når febern er så høy,, har vinduet litt åpent.er deilig rom temperatur der nå kjennes ut som . han likte ikke å få kald klut på seg.ekkelt sa han..` han våkner nesten hvert 15 min. grynter til . tydelig at det er ubehagelig for han dette.. god bedring til dere andre også som har syke barn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå