Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/139145889 Skrev dette tidligere, og skal ringe legen i morra uansett. Har såre brystvorter, og når jeg tok på de kom det noen dråper "melk". Det ene brystet har jeg kunnet presset noen dråper helt frem til 2-3 mnd siden. det andre har jeg ikke hatt noe i siden før jeg begynte med hormonspiralen. Dette er vanlig, ikke sant? "Eggløsningssmetene" er borte fra ene siden, men kommet på andre, så er kanskje ikke EL likevel. Om jeg da ikke holder på å bli gal av dette da. Liker ikke at kroppen min ikke følger "planen" .. :S
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 jeg har også hormonspiral. og den er ikke så sikker som alle skal ha den til. jeg har nå hatt 14-16 positive graviditetstester. men hos legen var den negativ. så nå får jeg snart nye tester for å sjekke en gang til. tok en seinest i dag om var positiv. og er kjempe svak. og er jo rart at du har melk enda og plutselig er kommet tilbake.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Såpass.. Hvordan føler du deg sånn ellers da? Gravid? Ja, dette med melka forvirrer meg litt. Men gravid? Det tror jeg ikke at jeg er. Det er jo ikke så lenge siden jeg hadde mensen..2-3 uker tror jeg. Kanskje mensen kommer igjen nå pga spiralen?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #6 Skrevet 21. november 2008 jeg fikk masse symptomer på graviditet. først tenkte jeg at det var spiralen, men tok en test allikevel. som ble positiv. jeg har ennå ikke fått mensen siden jeg satt den inn. og det er 3 måneder siden. men vet mangen mister mensen helt. får håpe du finner ut av det
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #7 Skrevet 21. november 2008 Nå skjønte jeg ikke helt. Er du gravid, eller ble testen feil positiv? Jeg (HI) har plutselig fått mensen som normalt de siste mnd. EL-smerter (tror jeg iallefall) også. Men jeg har tatt test som ble negativ. Kan hormonspiral gi melk etter 1 år? Begynner å bli frustrert!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #8 Skrevet 21. november 2008 er ikke gravid. men mistet veldig tidlig. for fikk jo mange positive tester. tror ikke en hormonspiral skal det nei. jeg har ikke fått melk igjen. og er jo kun 7 måneder siden jeg fødte
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #9 Skrevet 21. november 2008 Jeg er så nervøs at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. legen var ikke der idag :S Kan EL gi melk da?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2008 #10 Skrevet 21. november 2008 nei tror ikke det nei. får prøve å komme deg til legen over helgen da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå