gerd Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Alt 1: Voksipose, men har ikke hull til selene i posen og er litt usikker på om jeg vil det? Alt 2: Lammeskinnspose med ullteppe inni. Her er tatt hull til seler og hun sover jo gjerne med dunjakke om det er kaldt. Alt 3: kjøpe ny pose, men vil gjerne slippe det da jeg har de to som jeg nevner over her pluss sommerdyne til voksien og en dunpose fra TTH som baby har i softbagen sin. Selvsagt kan 2-åringen få denne dunposen da den tar minst plass i vogna, men ser ikke at denne på noen måte skal være bedre enn lammeskinnsposen. Hun sover i en gammel Quinny - comfort kanskje? Bor i en kald del av vinternorge....
DevilDoll © Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Jeg har hatt både dunpose,lammeskinnspose og voksi til mine barn,og har vært fornøyd med alle.Men elsket voksien!
Carta Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Både voksi og lammeskinn er godt å ligge i. Og om du vil slippe å lage hull i voksiposen, så finnes det seler som ikke må festes gjennom posen, men de sitter jo ikke fast i bunnen på vogna heller da, så man er fri til å sette seg opp om man vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå