Gå til innhold

Annenhver dag fra dag 10...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, gikk på denne pp med godt mot og en plan om å følge noens gode råd om å ha sex annenhver dag fra dag 10. Dag 10 var på mandag. fikk pos el test på onsdag, og den var negativ igjen i dag. Ble ikke lange rekka med annenhver dag.....ler :-) Men det ble to dager med sex før el, og det må jo være positivt!! Føler det gikk så fort, har jeg gjort nok liksom? Satser på at Rema har rett, det enkle er ofte det beste:-))))))

Så kom den laaaaaaaaaaange ventetiden:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til nå har jeg bare brukt kjøre på som gal-teknikken, dvs sex hver dag eller to-tre ganger om dagen i dagene før El. Men dersom det ikke funker denne måneden så skal jeg prøve en ny vri, spare på svømmere i minst en uke og vente på en kjempladning på selve el-dagen! annenhver dag har jeg ikke hatt tålmodighet til foreløpig, selv om sååå mange lykkes med det. lykke til.

Skrevet

eh.... hvordan får dere overtalt mannen til å spare opp i en hel uke????

jeg mener når man har et rimelig aktivt sexliv i utgangspunktet er ikke det helt lett da... ;)

Skrevet

åå, det skal ikke bli så vanskelig, hos oss er det jeg som er "mannen" og den mest villige i forholdet hehe.. han har stadig hodepine.. ;)

Skrevet

haha sånn er det her og nattalia 44pp. :)

Når mannen fikk beskjed om å vente til dag ti og annehver dag var han bare fornøyd han *fnis*

Tenker noen ganger at jeg må være den eneste dama som må mase på gubben for sex *lol*

Skrevet

Hei på dere! Jeg har også hatt el på onsdag. Hadde sex den dagen den var positiv og dagen etter (torsdag). Hadde også sex mandag, men tirsdag orket vi ikke. Kjedelig siden det antakelig var den viktigste dagen...Ja ja, her i gården er det også jeg som "maser" om sex. Godt å se at det er flere jenter her inne som gjør det ;) he, he

Lykke til alle sammen. Håper vi kan snakkes inne på august-termin-klubben

Skrevet

Å, så godt å lese om andre som har menn uten den store trangen til sex. Sjelden jeg hører det, og er absolutt ikke vant med det fra tidligere forhold!

Litt leit til tider å ha en sånn mann, og i hvertfall når det er han som har mest lyst på barn! Må liksom minne han på at det blir ikke noe barn uten sex på riktig tidspunkt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...