Gå til innhold

Noen som har handlet herfra? Abercrombie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet på Abercrombie&Fitch i USA...men ikke på nettet.

Skrevet

JAAAAAAA, tusen takk :o)

Jeg elsker det merket og trodde jeg bare kunne handle det når jeg var i USA.

Nå kan jeg få jeans ellers også.

Har ikke kjøpt fra denne siden men merklet da jeg var i USA.

Str er SMÅ, så gå opp minst et nr.

Skrevet

jeg handler abercrombie i usa jeg også, ellers ville jeg ha handlet på nettbutikken til abercrombie dersom du skal være sikret ekte varer. vet det er mye fake produksjon i kina.

Skrevet

Hadde de bare hatt jeans på denne nettbutikken så.....snufs.

Skrevet

helt uenig i at størrelsene er små jeg da.

frokostquiz. du kan handle fra nettsiden til abercrombie, og de sender til norge..

Skrevet

Underdelene er store i str og overdelene små...

Jeg har L i topper/hoodies, og bruker 36/38 til vanlig. Har noen joggebukser i xs og s, og bruker 28/29 i jeans vanligvis. I jeans fra Abercrombie har jeg str 8 og de er litt store.

Har handlet masse i USA, og også på nett her hjemmefra. Anbefaler absolutt å kjøpe på deres egen nettbutikk, mye fake ute og går ellers.

Klærne kommer på døren på under en uke hvis man bestiller fra abercrombie.com! Jippi!

Skrevet

hm. jeg har mange topper og hoddies som jeg brukte da jeg var nesten 10 kg større en jeg er nå i størrelse L. Nå er jeg en normal medium og largetoppene er litt for store. Dessuten har jeg svære pupper også. hehe.

Skrevet

Det må da være fake tøy på den siden? Ganske så billig... Dessuten er jo Abercrombie veldig nøye på at klærne deres ikke selges utenfor autoriserte butikker, og kun i USA. Med unntak av en flag ship butikk i London. Selges ikke i Canada engang!

Skrevet

Jeg bruker vanligvis xs ialt av klær hvis det ikke finne enda mindre da..

Hos Abercrombie kom jeg ikke inn i overdelene i xs og s var også ofte for liten. Spesielt armene var supertynne på generene.

MEN det skal sies at jeg bare går etter modeller som er ettersittende i utgangspunktet.

Buksene dems var de eneste som satt på meg, hadda prvd hundrevis før dem og de var de enste som var små nok i str til i sitte på min fyrstikk av en kropp.

Og ja, dumme meg har ikke engang tenkt på å se etter nettbutikk, ha ha. Jeg har bare savnet merket jeg og slått meg til ro med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...