Gå til innhold

FALSKE ØYEVIPPER -trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fancy-dress-up-party i morgen og tenkte å prøve falske øyevipper og har derfor noen spørsmål:

Er det vanskelig å sette på?

Om jeg skal ha tykke ("retro") øyevipper; hvilken type skal jeg kjøpe/hvor får jeg kjøpt? (De skal bare sitte på en kveld og må ikke være alt for dyre.)

er det noen fallgruver?

haha... ikke le av meg er dere snill. Innser at dette er litt patetisk/desperat *knis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thihi, jeg syns ikke det var dumme spørsmål :) Jeg kan iallefall IKKE å sette på falske øyevipper! Jeg innbiller meg at de har lett for å falle av.. litt kjedelig om du plutselig bare har vipper på det ene øyet ;) neida, de sitter sikkert godt! Hvis du vil være sikker kan du jo få satt de på hos Parfymelle eller noe kanskje? :) Blir sikkert fint uansett!!

Skrevet

Hohoho... det er akkurat det jeg er redd for. Sitter nå og angrer på at jeg ikke eksperimenterte litt mer da jeg var yngre... jeg ser for meg, klumse som jeg er, at jeg kommer til å feste dem PÅ øyeeplet....

Skrevet

Kjøp punkt-vipper på cubus. Bruk en pinsett for å få de på, lett som bare det:) Resultatet blir kjempebra uten at det ser unaturlig ut. Koster rundt 80 kroner tror jeg.

Lykke til;)

Skrevet

Oh. det hørtes lovende ut mht applikasjon ;) Har de noen som ser unaturlig ut også kanskje?

Skrevet

Haha, jeg tror du klarer å unngå å sette de PÅ øyet ;) Men om de faller av er en annens sak! Ser for meg en scene i en film hvor øyevippene henger på kinnet til ei av jentene ;) Haha.. prøv noen ganger før du skal på denne festen for sikkerhetsskyld du ;)

Skrevet

Ja, det var det.. det er i morgen. Jeg er flink til å planlegge ;)

Skrevet

Det er jo mulig å gjøre det på salong også. blir seff noe dyrere, men de sitter antagelig bedre- skal holde i 2-3 uker da og ser DRITTLELEKKERT og naturlig ut!!!

Om jeg finner noen i Tromsø som gjør det, så løper jeg med en gang!!!

investering :)

Skrevet

vet ikke hva det koster

søk på nettet med vippe- extensions

sikkert 2-300 kroner, men ser veldig naturlig og flott ut. Har prøvd selv å sette på, men det ble liksom litt drag-queen og så ble det pittelitt mellomrom mellom mine vipper og de falske, var vanskelig å få helt ned til kansten, og da så det litt snålt ut, selv om det bare en halv millimeter

Skrevet

det koster ganske mye mer ser jeg når jeg ser på nettet litt. et eksempel på SPA Miami i Oslo så koster det 1400,-

men tror det varierer masse!

Skrevet

Jeg synes også det er drittvanskeli å sette på! Har klart det en gang i hele mitt liv, på et juleball for to år siden, men hver gang jeg har prøvd etter det så har det mildt sagt gått til helvete :P

Lykke til, håper det går bra! :)

Skrevet

takker og bukker :) holdes dette innlegget levende til jeg har testet det skal jeg fortelle min lille anekdote til dere som har kommet med svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...