Gjest Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 den dagen kom hvor det ikke lenger er galt å gå med fett hår! Det plager meg veldig at folk flest mener at det er galt å gå med fett hår! Jeg er lei meg fordi de fleste mener at det ikke er akseptert å gå med fett hår, derfor drømmer jeg om den dagen hvor det ikke lenger blir sett på som noe galt.
monebj - 111008 <3 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Har ikke du lagt ut et lignende innlegg for ikke lenge siden? Fikk du ikke nok respons på det, så du må prøve igjen? For et teit tema.. Folk flest synes ikke det er pent eller hygienisk med fett hår, så det er vel derfor det ikke er akseptert.. Så du får nok bare drømme videre, nøffemor..
mortilgutt Skrevet 21. november 2008 #3 Skrevet 21. november 2008 Enig med monebj.... Fett hår er eit teikn på skittent hår, så kanskje det er på tide å vaske håret når det er fett????? Dersom det betyr at håret må vaskes to ganger til dagen, så gjør det dersom du skal ut blant folk!!!! HALLO! Håper det ALDRI blir "akseptabelt" med fett hår. Det er EKKELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, for dette er et teit tema!!!!!
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 21. november 2008 #4 Skrevet 21. november 2008 Fett hår ser ekkelt ut og lukter fælt. Punktum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå