Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG KLØR!!!!!! hva skjer?? våknet i natt over at jeg begynte å klø så sinnsykt på brystet,har klødd i hele dag,på brystet,og magen og leggene...har ikke spist noe jeg ikke tåler heller. Noen andre som har begynt å klø sånn plutselig!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring selv men har hørt at det er noe som heter svangerskapskløe, det kan jo høres ut som om det er det du har fått

Skrevet

Jeg klØr utrolig på beina, kan jo til tider klø meg til blods, men tror det kan ha noe med årstiden for min del, for det hjelper å smøre de, så kanskje de er tørre bare:)

Skrevet

Kløe betyr ikke automatisk svangerskapskløe. Klør man under hendene og føttene er det vel det, men ellers kan graviditet gjøre at man blir tørr i huden osv. Jeg klør som en gal til tider, men har ikke svangerskapskløe..

Skrevet

klør ennå lika mye :( selv om jeg har smørt meg med krem...fått røde prikker og nå for eg har klødd så mye....

Skrevet

Viss man klør MYE spesielt i hender og under føttene, skal man gå til lege. Det kan være ansamling av et eller anna stoff (husker ikke hvilket) og er ikke bra for gravide.

Viss det ikke gir seg, ville jeg sjekket det. Leste det i en gravid-bok. (Sorry for dårlig info, men husker ikke detaljer av hva jeg leste...)

Skrevet

ja,jordmora mi sa det i går,men hun sa ikke hvorfor eg måtte kontakte legen...sa bare at hvis eg begynte å klø i hendene eller under føttene måtte eg ringe legen...

Syns litt synd på meg sjøl hehe

Skrevet

*trøster*

Snart er det over vettu!! Når har du termin?

Skrevet

Jeg hadde svangerskapskløe forrige svangerskap og jeg synes det høres veldig ut som det.. dessverre går ikke den intense kløen over før babyen er ute. Men du kan få noen medisiner som gjør at du kan få sove om natta fram til fødsel ihvertfall.. Man blir jo helt sprø av den intense kløingen til enhver tid, spesielt når man vet det ikke går over før babyen er ute

Skrevet

eg ska ta meg en tur te legen min nå for å få noe for dette,er til å bli gal av!

Alt vi jenter må gjennom altså :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...