Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Hvem har best sjangs hos mannfolk ? Ei som er tykk men fint ansikt eller ei som har stygg ansikt men fin kropp?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Hun som har pent ansikt med stygg kropp har best sjangs. Er ikke tvil om at det teller mest.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 kommer ann på gutten.. men ville valgt tjukk for da kan hun/han slanke seg.. stygg får man ikke gjort noe med. JA jeg er overfladisk:D
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg er tykk og stygg, men puler hele tiden!!!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #5 Skrevet 20. november 2008 Man trenger ikke å ha uattraktiv kropp selv om man er tykk vettu. Det går an å ha formfull og frodig kropp, jeg har det og har alltid hatt veldig drag hos guttene.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #6 Skrevet 20. november 2008 Det varierer vel like mye som alt annet.. Noen blir tiltrukket av flotte kropper, andre fine personligheter, og andre der igjen pene ansikter..
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 20. november 2008 #7 Skrevet 20. november 2008 Jeg tror den tykke vinner da! jeg tror at et pent ansikt og ikke minst utstråling har veldig mye å si. men som det blir sagt over her, tykke kan slanke seg, hva gjør de stygge?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #8 Skrevet 20. november 2008 Tror nok den tjukke har større sjanse, enn den stygge....sorry...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2008 #9 Skrevet 20. november 2008 jeg har litt mye på kroppen . altså ikke kjempe tykk men har nok..men gutta liker meg,de sier pga smile,utstrålingen,humor`n og øyan ... kroppen bli glemt om dere skjønner ka æ mene... så ja de tykke å pene istede for slank å stygg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå