Gå til innhold

Er vippetenger med varme best? Litt inspirert ja. :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt hekta på vippetang etter tips herfra. :P

Har bare en enkel en fra H&M nå.

Bør man ha en sånn som varmes opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en te-skje, bruk en ligther.. varm opp kanten på te-skjen..altså den lengste kanten da, legg den med undersiden(den buede)ned mot vippene og brett opp. (du holder liksom vippen fast rundt teskjeens varme side..) så kan du jo se om det funker for deg. hehe.

ps: ikke brenn deg og pass på å ikke sote til skjeen.

Skrevet

Det hørtes jo lurt ut, men jeg er så klønete av meg at jeg ikke vet om jeg tør.. :P

Skrevet

hehe. nej, men den blir jo ikke sååå varm da.

Skrevet

Hehe, skal prøve det i morgen :)

Skrevet

et enklere og tryggere tips jeg fikk på make-up store er å varme opp den enkle vippetanga med hårføneren,kjenn etter på håndbaken først at den ikke er for varm og bruk som vanlig...

Skrevet

Hei :)

Jeg har en vippetang med varme fra Sephora. Den er helt OK. Går mye raskere og man får en mere naturlig bøy på vippene. Og så er det lettere og korrigere med den enn vanlig.

Grunnen til at jeg kjøpte en med varme var at det visstnok skulle være bedre enn vanlig men dama i butikken overtalt meg til å kjøpe med en fra Shu Umura (eller noe sånt) som visstnok er kåret til verdens beste av div blader og magasiner. Vet ikke om den er "verdens beste" men den er mye bedre enn de man får på f eks HM eller Body shop så det er stor variasjon på vanlige også. Kommer ann på selve buen i forhold til øyet ditt har jeg kommet frem til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...