Gå til innhold

Noen spennte ikmuke48 jenter hær??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spennt.. Håper dte klaffer denne mnd. Har iallefall prøvd så godt vi kunne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er så spent jeg også!! Har IKM 29 nov. Føler på mange måter at vi har klaffet denne gangen. Hadde EL den 15, og hadde sex 14,15 og 16. Så det er jo en god tjans!:) Når har du IKM ?:)

Skrevet

eg har enten den 30 eller 1 :):) spennende :) eg har vondt i livmoren eller noe sånn. vet ikke ka det vil si men :)

Skrevet

jeg også føler at det murrer litt der nede innimellom.. Men er nok litt tidlig ennå. :)

Skrevet

jeg har også den 30. Har masse murringer i underlivet. og litt vondt i korsryggen av og til. men dette pleier ikke bety noe godt for min del.. pleier å kunne slå fast fem dager før mensen at nå er det ikke håp... har ikke fått den følelsen helt enda, må vente til over helgen.. da jeg var gravid for 7 år siden så hadde jeg ikke et eneste ett symptom før ca 6 uker......

Skrevet

Jeg er så spent, så sinnsykt spent!! hihi:p er jo bare i første pp så tviler vel egentlig, men klarer ikke å legge det fra meg likevel!! klarer nesten ikke vente til neste uke!!:D

Xkrysser fingrene for ossX

Skrevet

Godt at jeg ikke er den eneste som er så spennt!!:) Jeg har ingen symptomer bortsett fra tretthet... jeg er trett hele tiden, det var jeg sist jeg var gravid også. Men jeg har jobbet mye i det siste så det kan være dte også:P

Jeg har ikm 27 nov. Men bursdag 30. nov. når noen av dere har ikm, blir spennende!!:)

Ønsker alle masse lykke til da!:)

Skrevet

ååå, vi har IKM samme dag vi:) da må du holde meg oppdatert! jeg tror ikke at jeg kommer til å tørre å teste, er liiivredd for å bli skuffa!! (^;^)

Skrevet

Har IKM neste helg jeg og.,.. Men har ikke helt trua etter å ha lest om alle dere som "kjenner" noe, må nok at jeg må prøve litt før det sitter ja.. Er øm i brystene(Veldig) Men etter jeg slutta på Pilla har jeg vært det fra EL til TR..

Men vi får krysse fingre og tær for augustbarn alle sammen da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...