Gå til innhold

Æsj. Jeg liker ikke søstrene til sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er to av dem. De er unge. Altså tidlig tenårene. Halvsøstre. Vi ser ikke mye til dem, men ofte nok.

Jeg kan ikke fordra dem!! De er bare så sinnsykt fjortis, og jeg takler det ikke! Himler med øynene, fniser for ALT, okkuperer samtlige pcer her i huset (og det er ikke få...) hver eneste gang de er her, slenger føttene på bordet, tar 10 000 bilder av seg selv og hverandre på MIN Mac og er rett og slett SUPERirriterende!

Og det verste er at sambo forguder dem! Gir dem alt de peker på, selv når vi ikke har så god råd, og behandler dem som prinsesser. Han har til og med lovet å betale lappen for begge to hvis de ikke begynner å røyke!! Eh...Hallo??

Måtte bare få det ut. Føltes DEILIG!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke du vært tenåring du?

Skrevet

Jo, det har jeg. Og jeg var minst like irriterende som dem.

Skrevet

Er det lenge side du selv var i tenårene?

Skrevet

He he, litt misunnelig kanskje? Skjønner deg godt jeg.

Skrevet

Nei, ikke så altfor lenge siden. Men det er ikke det som er problemet, sånn egentlig. Det er det at de tar seg så jævla godt til rette. Spør aldri om lov til noenting, bare gasser på.

Og jeg var faktisk en ganske sjenert og høflig tenåring, om enn litt sær.

Skrevet

*ser på sine føtter som ligger på bordet.. * hehehee. Slapp av, de er tenåringer. Dessuten har du vel lov til å si at de skal holde seg unna mac'en din.

Skrevet

Hehehe. Men det er jo DITT bord, ikke sant? Da er det jo lov! ;)

Jo, jeg har lov til å si både det ene og andre. Men jeg er vel en av dem som irriterer seg til magesår i det stille...

Skrevet

Betale lappen for dem var vel litt i overkant synes jeg..

Bortsett fra det så tror jeg nok at jeg hadde hatt litt tålmodighet med de.. Og vært glad for at samboeren min hadde hatt så god kontakt med sine søstre.. Og at de kunne føle seg hjemme hos oss..

Skrevet

Dette er ingenting - bare vent til dine egne barn kommer i fjortisalderen...hihi

Skrevet

Håper og tror det blir lettere å elske en tenåring som du personlig har klemt ut mellom beina...

Skrevet

Det med lappen er vel mer foreldrenes oppgave synes jeg. Er de tenåringer er dette vanlig oppførsel for noen.

Min svigerinne, som er ny bruker her inne, var en skikkelig megge da jeg møtte henne..sorry ragga:) Utrolig bortskjemt liten prinsesse, og hylte og skrek seg til det meste. Ingen fjortis, men en student. En helt annen jente idag og vi er gode venner.

Skrevet

Vel, er ikke så begeistra for hespetreet mannen min har fått utlevert til søster, heller. Og hun er over 50. Ikke snørrungene hennes heller. man har da ikke noen forpliktelser overfor svigerinner? Det er vel ikke dem man lover å elske og ære i all evighet?

Men jeg bærer over med rævskrævet for mannen min og svigers sin skyld. Dessuten blir jeg fullstendig målløs i hennes nærvær. Hennes framtoning og væremåte får meg til å miste munn og mæle. Og det er kanskje like greit...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...