endelig bolle i ovnen Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 fikk høre på ul i dag at jeg hadde blighted ovium. dette var en MA. har følt på meg at det var noe galt men det kom alikevel som ett sjokk på meg. takker for meg
Lillevenn33 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Stor klem til deg. Opplevde det samme i forrige uke...
snopsi Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Dette skjedde meg også, ikke gøy:(. Send gjerne en pm hvis du trenger å snakke! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå