jmca Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Vi har vært prøvere i to år, hadde en exu som resulterte i fjerning av høyre eggleder. Er nå gravid igjen, mnd før vi skulle begynne på pergo. Men, i ettermiddag begynte jeg og blø littegrann rødt og brunlig etter hvert toalettbesøk etterpå ( Tynt, litt grumsete, beklager detaljer) Noen oppløftene ord, kan dette gå bra??? Skal ringe gyn i morgen....
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 20. november 2008 #2 Skrevet 20. november 2008 Kom deg til legen med en gang. Jeg hadde og exu for 2 år siden, og når jeg nå ble gravid og gikk til legen (3+5) igjen fikk jeg henvisning til gynekolog for UL når jeg var 5+5, og STRENG beskjed om at hvis jeg fikk vondt eller begynte å blø skulle jeg komme meg til legevakta så fort som overhodet mulig. Var ikke noe å tenke på engang.
jmca Skrevet 20. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2008 Det hørtes veldig drastisk ut, eg fikk beskjed av gyn å ta kontakt om eg fikk smerter. Er 5 uker i dag, det er vel ikke så mye de kan se nå? Har time til gyn 6.0, men ringer imorgen og hører med hun. Så kjekt at det går bra for deg denne gangen, lykke til videre:)
Mumriken 09 + maibebis 12 Skrevet 20. november 2008 #4 Skrevet 20. november 2008 Jeg ville heller løpt på legevakta å bli sett på som galen enn å risikere å ødelegge en eggstokk. Men så er jeg kanskje litt hysterisk... Lykke til til deg og
* * felicia** Skrevet 21. november 2008 #5 Skrevet 21. november 2008 Jeg hadde en exu for 2 mnd siden og er gravid igjen nå. Den beskjeden jeg fikk var at når jeg ble gravid igjen skulle jeg inn til UL i uke 6 - 7. Nå er jeg gravid og ringte med legen min som har sendt henvisning til sykehuset. Blir innkalt til UL om et par uker. Jeg fikk egentlig ikke noen andre beskjeder enn det, men begynner jeg å blø før jeg skal inn tar jeg helt sikkert kontakt med legevakten. Men klar84, dette kan jo gå bra. Det kan bare være en vanlig liten blødning, mange som har det. Men sikkert greit å ta en tlf til lege /legevakt for å være sikker. Lykke til.
maimora Skrevet 22. november 2008 #6 Skrevet 22. november 2008 Hei! Sånn generelt, hvis man mistenker xu ringer man 113 med en gang. Dette er en innvendig blødning, å man blør veldig fort, så det blir fort tomt hvis du skjønner. Hvis man har xu har man ikke vaginal blødning. symptomer er magesmerter(sterke), som en stram mage liksom. Rask puls.
jmca Skrevet 23. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2008 Var hos gyn på fredag, da kunne han ikke se fostersekk enda, men han tok hcg beta, det skal tas i morgen også. Så skal jeg på ny undersøkelse på tirsdag. Men han var nesten sikker på at det ikke var en ny exu:) Når det gjelder vaginal blødning så kan en ha det ved en exu. Det hadde jeg med min. Blødde så mye at fastlegen konkluderte med SA, men havnet på operasjonsbordet med exu et par uker etterpå Håper på det beste, men har fortsatt en litt dårlig følelse... Takk for svar og gratulerer så masse med spiren begge to:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå