Gå til innhold

Ang samvær med far:=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som syns det er vanskelig å levere barna til faren for en hel helg?Han har jo hatt dem alene noen ganger men bare for noen timer.Nå har vi blitt enige om at han skal ha dem annen hver helg og fast en gang i uka på dagtid.Han har ikke hatt dem en hel helg før.

Da vi var sammen var det jeg som tok så og si alt ansvar for begge barna.Den minste er bare 10mnd.

Jeg gruer meg ganske enkelt selv om jeg virkelig har behov for å være litt for meg også.Barna har sikkert godt av å være med faren men jeg vet at faren helst ikke ønsker å ha dem en hel helg+ han syns det er stress å ha begge samtidig.Jeg har også litt vanskelig med tanke på at dem skal savne mammaen sin.Er også redd for alt mulig!

Jeg er redd han ikke gir dem nok av alt det jeg gir dem.Jeg vet at jeg sikkert får en drøss med negativ tilbake-meldinger osv men vil høre litt om hva dere tenker om det jeg føler.

Skulle faktisk ønske at han ville gjort alt på min måte for jeg syns at min måte er best.Sist han hadde gutten noen timer var han sår i stumpen og jeg kunne se spor etter avføring som ikke var vasket skikkelig bort+jeg syns det var rart at han ikke hadde spist noe særlig middag.Han spiser jo et helt middagsglass bare han får det han liker(han er ganske kresen)

Han gidder aldri høre på råd fra meg om hvilken grøt han liker og hvilke middagsglass han liker best.Jeg prøver å kommunisere med han for hans og ungens beste man han rister bare på hode å syns at jeg er helt idiot.Det gjør at jeg ikke slapper av når han har dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sånn pappa har jeg til datteren min,min hun er 10 år.

Men han tar heller ikke imot råd eller noe som jeg vil dele med i håp

om at datteren min skal få det enda bedre hos han.

Hun vil i utgangspunktet ikke være hos ham,og klager på at han kjefter mye.men er trygg på at han er snill med henne.

Heldigvis er hun så stor at hun kan snakke ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...