E, T & T og ei te Skrevet 20. november 2008 #1 Skrevet 20. november 2008 Testet positivt i dag, ca. 6 uker på vei.. Har en gutt på 3 år fra før. Føler på meg at det er en jente i magen nå.. Bare vet det.. Følte at det ble gutt første gang, og det ble jo det Hehe, er så glad, det kribler i magen, har så lyst å si det til ALLE
Bevind *har født*:) Skrevet 20. november 2008 #3 Skrevet 20. november 2008 Gratulerer masse masse!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå